linker achtervleugel 993 4S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht linker achtervleugel 993 4S gezocht

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar een linkerachterpaneel (vleugel) voor een 993 4S/turbo

Liefste nieuw maar netjes uit een schadeauto gehaald mag ook

tevens het linker en rechter dorpeltje om in te lassen..

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • gooi deze maar op slot.. of verwijder maar..
      komt wel goed met de laatste delen 😆

linker achterpaneel gevonden..
        rechter dorpelte gevone
        achterbumper gevonden

zoek nu enkel nog linker dorpeltje !!iemand die iets weet te liggen..?

ff weer wat mensen wakker schudden je weet nooit wat er boven komt drijven

Vorige week een belletje gedaan maar helaas hadden ze niets voor mij liggen..

Nog eens een upje niemand die iets weet te liggen…. ??

[quote=”cabrio wim” post=99103]
              Al eens geïnformeerd bij FG Porsche in Lochristie, die hebben dikwijls schade auto’s staan, maar hebben de stukken ook nieuw.[/quote]

Ik weet dat ze met de mail niet erg snel beantwoorden, maar zal er eens een belletje aan wagen… of ze een nieuw paneel hebben..

[quote=”911-lover” post=99094]En een goed en eerlijk carrossier zal je aanraden een nieuw onderdeel te grbuiken ipv een gebruikt uitgeslepen .
                Dit daar er veel meer tijd in het uitboren en aanpassen gaat steken dan in een nieuw te plaatsen .
                De winst van een gebruikt geef je integraal af (indien niet meer) aan de carrossier[/quote]

Ik doe het carrosserie werk allemaal zelf dus die kosten heb ik niet..
                het rechterscherm heb ik al nieuw liggen , dus mijn voorkeur gaat uit naar een nieuw paneel , maar als de prijs correct is , vind ik een gebruikt ook prima..

Wim

[quote=”porschefabian” post=98641]ik ben op zoek naar een linkerachterpaneel (vleugel) voor een 993 4S/turbo

Liefste nieuw maar netjes uit een schadeauto gehaald mag ook

tevens het linker en rechter dorpeltje om in te lassen..[/quote]

Al eens geïnformeerd bij FG Porsche in Lochristie, die hebben dikwijls schade auto’s staan, maar hebben de stukken ook nieuw.

Dag Fabian ,welkom op dit forum .
                    Hopelijk heb je je onderdeel al gevonden .
                    Misschien kan je ons eens wat meer info geven over je wagen (993 neem ik aan ) ,je passie voor Porsche en hoelang heb je de wagen al .
                    Funny

En een goed en eerlijk carrossier zal je aanraden een nieuw onderdeel te grbuiken ipv een gebruikt uitgeslepen .
                      Dit daar er veel meer tijd in het uitboren en aanpassen gaat steken dan in een nieuw te plaatsen .
                      De winst van een gebruikt geef je integraal af (indien niet meer) aan de carrossier

PB

fabian,

een kleine voorstelling van jezelf en je auto stellen wij hier absoluut op prijs.

Zoekertjes daar heb je andere sites voor, voor de Porsche familie ervaring, heb je ons. 😉

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Het onderwerp ‘linker achtervleugel 993 4S gezocht’ is gesloten voor nieuwe reacties.