linker achtervleugel 993 4S gezocht

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht linker achtervleugel 993 4S gezocht

• Maker
    Discussie
  • ik ben op zoek naar een linkerachterpaneel (vleugel) voor een 993 4S/turbo

Liefste nieuw maar netjes uit een schadeauto gehaald mag ook

tevens het linker en rechter dorpeltje om in te lassen..

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • gooi deze maar op slot.. of verwijder maar..
      komt wel goed met de laatste delen 😆

0

linker achterpaneel gevonden..
        rechter dorpelte gevone
        achterbumper gevonden

zoek nu enkel nog linker dorpeltje !!iemand die iets weet te liggen..?

0

ff weer wat mensen wakker schudden je weet nooit wat er boven komt drijven

0

Vorige week een belletje gedaan maar helaas hadden ze niets voor mij liggen..

Nog eens een upje niemand die iets weet te liggen…. ??

0

[quote=”cabrio wim” post=99103]
              Al eens geïnformeerd bij FG Porsche in Lochristie, die hebben dikwijls schade auto’s staan, maar hebben de stukken ook nieuw.[/quote]

Ik weet dat ze met de mail niet erg snel beantwoorden, maar zal er eens een belletje aan wagen… of ze een nieuw paneel hebben..

0

[quote=”911-lover” post=99094]En een goed en eerlijk carrossier zal je aanraden een nieuw onderdeel te grbuiken ipv een gebruikt uitgeslepen .
                Dit daar er veel meer tijd in het uitboren en aanpassen gaat steken dan in een nieuw te plaatsen .
                De winst van een gebruikt geef je integraal af (indien niet meer) aan de carrossier[/quote]

Ik doe het carrosserie werk allemaal zelf dus die kosten heb ik niet..
                het rechterscherm heb ik al nieuw liggen , dus mijn voorkeur gaat uit naar een nieuw paneel , maar als de prijs correct is , vind ik een gebruikt ook prima..

0
                Wim

[quote=”porschefabian” post=98641]ik ben op zoek naar een linkerachterpaneel (vleugel) voor een 993 4S/turbo

Liefste nieuw maar netjes uit een schadeauto gehaald mag ook

tevens het linker en rechter dorpeltje om in te lassen..[/quote]

Al eens geïnformeerd bij FG Porsche in Lochristie, die hebben dikwijls schade auto’s staan, maar hebben de stukken ook nieuw.

0

Dag Fabian ,welkom op dit forum .
                    Hopelijk heb je je onderdeel al gevonden .
                    Misschien kan je ons eens wat meer info geven over je wagen (993 neem ik aan ) ,je passie voor Porsche en hoelang heb je de wagen al .
                    Funny

0

En een goed en eerlijk carrossier zal je aanraden een nieuw onderdeel te grbuiken ipv een gebruikt uitgeslepen .
                      Dit daar er veel meer tijd in het uitboren en aanpassen gaat steken dan in een nieuw te plaatsen .
                      De winst van een gebruikt geef je integraal af (indien niet meer) aan de carrossier

0
                      PB

fabian,

een kleine voorstelling van jezelf en je auto stellen wij hier absoluut op prijs.

Zoekertjes daar heb je andere sites voor, voor de Porsche familie ervaring, heb je ons. 😉

0
                      10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Het onderwerp ‘linker achtervleugel 993 4S gezocht’ is gesloten voor nieuwe reacties.