Lions Oldtimer Tour

Home Forum Porsche Uitstappen Lions Oldtimer Tour

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • We zullen zien wat we kunnen doen 😉

Krijg ik dan binnenkort zo’n kaart waarmee ik overal mag parkeren en overal gratis mee binnen kan ? Is toch met zo’n mooie P op hé, zou niet mistaan in m’n wagen ;-).

Oliver schrijft:

Verslag van de Lions tour heb ik niet gevonden.

Dat klopt het is verplaatst naar de “porsche rijders” sectie van het magazine.
          Daar staat trouwens al een 2e verslag van onze huisjournalist 😉 Bert.
          KLIK HIER !

Verslag van de Lions tour heb ik niet gevonden.

Steek het op je toetsenbord .
              Doe ik ook (al is het bij mij echt zo) 😉 😳

We doen ons best hé, en het gaat altijd iets vlotter na een paar glaasjes …. 😆 Enkele schrijffouten moet je der dan wel bijnemen 😉

Leuk verslag Bert .
                  Thx

Verslagje van dit event vind je hier https://porscheforum.be/index.php/events

Anoniem

Er start er donderdag ook eentje van de Lions in Loppem (domein ter heyde ).
                      Ik denk eens te gaan kijken naar het vertrek.

Al iemand die zich ingeschreven heeft ???

rjf

Amaai sterk haha 😀

Mea Culpa !

PS. Lions Tour is toegevoegd aan kalender

Even opletten het eerste deel van deze post is al meer dan een jaartje oud 😉 ) , en gaat dus over de editie van 2009. Porsche Days is dit jaar inderdaad op 16-17-18 april.

rjf

[quote=”Rufie”:393184pw]Velen zitten in Francorchamps voor Porsche Days dan.[/quote]

Is dat niet in april ??

Is nog eventjes weg, maar ik zet het in m’n agenda. Als het uitkomt wil ik hier zeker wel eens aan deelnemen. Is ook zo’n mooie dag die 30ste mei 😉 . Inschrijven kan nog tot 24 mei …, misschien met een aantal forummers gaan ? Maken we er een Porsche-eventje van 😆

Lions Tour 2010 op 30.05.2010

http://www.lions-oldtimer-tour.be/index.htm

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.