Home › Forum › Porscheforum Technisch › Luchtgekoelde Porsches › 993 › Litronic – Xenon
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 1 maand geleden door sunshine.
-
MakerDiscussie
-
8 september 2007 om 23:42
Heeft iemand hier ervaring met de in- of ombouw (achteraf) van ‘gewone’ koplampen naar Litronic Xenons? Naar het schijnt makkelijk te doen, maar neem je dan best de originele (erg dure keuze vrees ik) en geraak je dan nog door de keuring?
Zijn die 2de hand te vinden?
Thx, P. -
MakerDiscussie
-
911 lover nee dat is helemaal niet duur we waren aleen maar aan het joken want voor die prijs ❗ ❗ ❗
instalatie is helemaal niet moeilijk je kan het zelf doen in 2uurtjes werk alles is plug and play alle bij mij
het moeilijke werk is juist de watersproeiers en de automatische regeling
😉 😉 😉
en daar voor was de joke ok bedoelt greetsIk vind klantprijs 200€ voor een volledige xenonset inclusief automatische hoogteregeling en lampensproeiers idd niet duur.
Jij wel dan ❓
En wat de montage kost weet ik niet maar kan ik morgen navragen als je wilt . Ik heb hun kaartje hier liggen.
3 jaar garantie op alles en geldig attest zit er ook bij
Jij zegt 200€ voor een set zonder hoogteregeling , sproeiers en attest (dus een niet goedgekeurde set die je telkens kan uitbouwen voor naar de controle te gaan).[quote=”sunshine”:ofzq35sk]rond de 200€ voor een goede kit Wannes en 50€ voor de 2 glaze kappen
heel simpel te monteren alles is plug and play zo als ze dat noemen
als je naar de kontrole gaat zet je gewoon de origineele lampen terug want ik weet niet of de xenon er door zullen geraken .
als je zo een kit koopt heb je een H1 noodig 😉[/quote]
En ook in jouw prijs is de plaatsing duidelijk niet inbegrepen ❗
oh ja sorry had de ganse doos nog niet leeg gemaakt 😀 D D
inclusief ruiten sproeiers en hoogte regeling voor 200 box kopen niet duur ze en in de doos krijgt ge er een bus instanet voor de ramen te kuisen en een hamer voor de kop lampen fijn te regelen of wa 😀 ) wink:
en montage voor 600€Daarnet iemand aan de deur gekregen die een volledige set aanbieden +inbouw en 3 jaar garantie met volledig legale Xenon’s in wagens die er geen hadden.
Inclusief ruitensproeiers en automatische hoogteregeling.
Kostprijs voor de volledige set 200€ (exclusief inbouw wat als je het zelf doet niets kost)wat wil e zeggen met blokje RSR ,
de knop op het dashboard ? is dat genoeg ? of wat moet er nog aan veranderen ?
[quote=”911-lover”:108eolo0][quote=”sunshine”:108eolo0]
als je naar de kontrole gaat zet je gewoon de origineele lampen terug want ik weet niet of de xenon er door zullen geraken .
[/quote]Ik ben zeker van niet daar Xenon lampen een automatische hoogteregeling moeten hebben en sproeiers[/quote]
Alle modellen zoals 965 en 993 S hebben sproeiers zitten en hoogteregeling maar deze laatste is niet automatisch maar je kan er altijd een van maken methet blokje van de 993 te monteren.
sproeiers hebben ze , hoogte regeling ook maar wel niet automatisch 🙂
[quote=”sunshine”:xyn0zox8]
[/quote]Ik ben zeker van niet daar Xenon lampen een automatische hoogteregeling moeten hebben en sproeiers
rond de 200€ voor een goede kit Wannes en 50€ voor de 2 glaze kappen
heel simpel te monteren alles is plug and play zo als ze dat noemen
als je zo een kit koopt heb je een H1 noodig 😉Voor de ontmoeting geen probleem Wannes ik ben van Ottignies dat is niet ver van Heverlee 🙂
zou dat bij de mijne ook wel willen doen…maar is dat niet een beetje verkrachting van het oem gehalte? wat is de totaalprijs voor zo een conversie? en met nieuwe koplampen , bedoel je gewoon de behuizing, want ik heb pas nieuwe dus dat zou al snor moeten zitten…
@sunshine: ik zou wel eens willen afspreken om elkaar eens te ontmoeten , zodat ik dat eens irl kan bewonderen.echt veel meer licht en zeker als je dan ook de koplampen verandert wat ook niet heel duur is , en het geeft een agresive look 😈 😀 8)
je moet wel goed regelen en best op een muur want met de machine is het niet simpel 🙂 ) )Ik ga er ook monteren denk ik veel beter licht heb je dan zeker.
hier mijn turbo linker kant met xenon en rechter kant zonder 😀 D D
heel gemakkelijk te monteren maar daar na niet gemakkelijk te regelen 😉 😉 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.