- Dit onderwerp bevat 40 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 10 maanden geleden door .
-
Discussie
-
9 november 2016 om 20:35
Zo, nu Donald Trump met duidelijke overmacht Hillary bij de pussy gegrabt heeft, en de wereld er morgen weer helemaal anders zal uit zien, zoals dat altijd gaat na verkiezingen, is het tijd voor de écht belangrijke dingen in het leven: De Lizzytrip anno 2016.
Ik heb aan 1 van de mods (Harley G) toestemming gevraagd én gekregen om het relaas van dit jaar hier te posten ondanks dat deze trip met de Spitfire zal gereden worden.
Maanden van planning zijn er dit keer aan vooraf gegaan, een werk van 60 bladzijden is geschreven teneinde de nodige achtergrond-info bij de trip te voorzien en het was nodig een zestal routes uit te stippelen teneinde dit huzarenstukje tot een goed einde te brengen. Het eerste deel van een trilogie trouwens, ook in 2017 en 2018 zal de trip hetzelfde onderwerp meekrijgen/volgen.Naar waar gaat de trip dan, waar gaat het werk dan over? hoor ik jullie zichzelf luidop afvragen. Wel sta me toe er de spanning nog even in te houden tot we een suspense bereiken die niet moet onderdoen voor de spannende strijd van afgelopen nacht,waarbij het lang niet duidelijk was of de natie waarvan men bedenkingen kan hebben bij het gemiddelde IQ, ging kiezen voor een vrouw met een fout kapsel en foute ideeën of een man met een toupet met nog foutere ideeën. Deze post is een eerste teaser dus. Even ter info: Hillary kent het begrip niet “teaser/teasen”, Donny the Pussygrabber des te meer, maar we wijken af.
Meestal ontvangen “teasende” dames, niet zelden rond een paal gedrappeerd, een “tip” voor de geleverde prestaties maar omdat jullie zulke brave lezertjes zijn zal ik jullie een tip geven: PEIPER en voor de dyslectici onder ons spel ik het even zodat er geen verwarring kan ontstaan met een activiteit die na het teasen wel eens placht plaats te hebben: P-E-I-P-E-R dus.En omdat ik in zulks goede bui ben kan er zelfs een foto van de voorbereidende rit van afgelopen weekend af. (Nee heeft niks met de bestemming te maken.) Enkel de sneeuw kan nog roet in het eten gooien want oldies en sneeuw gaan, net als Donny en Hillary, niet goed te samen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.