Lizzytrip 2016

Home Forum Porsche Uitstappen Lizzytrip 2016

• Maker
    Discussie

• Igor Duerloo
    Deelnemer

Zo, nu Donald Trump met duidelijke overmacht Hillary bij de pussy gegrabt heeft, en de wereld er morgen weer helemaal anders zal uit zien, zoals dat altijd gaat na verkiezingen, is het tijd voor de écht belangrijke dingen in het leven: De Lizzytrip anno 2016.

Ik heb aan 1 van de mods (Harley G) toestemming gevraagd én gekregen om het relaas van dit jaar hier te posten ondanks dat deze trip met de Spitfire zal gereden worden.
      Maanden van planning zijn er dit keer aan vooraf gegaan, een werk van 60 bladzijden is geschreven teneinde de nodige achtergrond-info bij de trip te voorzien en het was nodig een zestal routes uit te stippelen teneinde dit huzarenstukje tot een goed einde te brengen. Het eerste deel van een trilogie trouwens, ook in 2017 en 2018 zal de trip hetzelfde onderwerp meekrijgen/volgen.

Naar waar gaat de trip dan, waar gaat het werk dan over? hoor ik jullie zichzelf luidop afvragen. Wel sta me toe er de spanning nog even in te houden tot we een suspense bereiken die niet moet onderdoen voor de spannende strijd van afgelopen nacht,waarbij het lang niet duidelijk was of de natie waarvan men bedenkingen kan hebben bij het gemiddelde IQ, ging kiezen voor een vrouw met een fout kapsel en foute ideeën of een man met een toupet met nog foutere ideeën. Deze post is een eerste teaser dus. Even ter info: Hillary kent het begrip niet “teaser/teasen”, Donny the Pussygrabber des te meer, maar we wijken af.
      Meestal ontvangen “teasende” dames, niet zelden rond een paal gedrappeerd, een “tip” voor de geleverde prestaties maar omdat jullie zulke brave lezertjes zijn zal ik jullie een tip geven: PEIPER en voor de dyslectici onder ons spel ik het even zodat er geen verwarring kan ontstaan met een activiteit die na het teasen wel eens placht plaats te hebben: P-E-I-P-E-R dus.

En omdat ik in zulks goede bui ben kan er zelfs een foto van de voorbereidende rit van afgelopen weekend af. (Nee heeft niks met de bestemming te maken.) Enkel de sneeuw kan nog roet in het eten gooien want oldies en sneeuw gaan, net als Donny en Hillary, niet goed te samen.

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
      • Maandag hoop ik nog is te “keep going”en het tweede deel te posten. 😎

Altijd plezant lezen en het moet niet altijd over onze auto’s gaan.
          Keep on going!

Vanwege niet altijd tijd en veel te vertellen zal het een verslag in “afleveringen” worden. Hier alvast deel 2:

Als we op donderdagochtend de neus uit het raam steken is er van sneeuw geen sprake maar een kleine rampspoed zou zich aankondigen in het kleinste kamertje waar de “productie” verdacht veel weg heeft van iets dat nog het meest op smeltende sneeuw lijkt.
            Met anderhalf uur vertraging begeven we ons naar de garage alwaar Murphy reeds aan de tweede zet van de ochtend toe is. Veel zin heeft “Thin Lizzy” niet om te starten. Ik heb de indruk dat ik wat te enthoesiast ben geweest met de choke en haal de werktas maar boven teneinde de bougies er is uit te halen, mét succes. Ten midden van het schoolverkeer begeven we ons richting Deurne waar de co-piloot van de bezemwagen ons opwacht met een ontbijt. Het trotseren van het schoolverkeer is alvast geen sinecure, het is een kennismaking met Vlaanderen op z’n Vlaamscht. De brave huismoeders-en vaders, ik verdenk ze ervan Hillary-sympathieën te hebben, stemmen maar wat graag op anti-auto partijen, omdat een “autoliefhebber” een potentiële moordenaar is. Zelf veranderen ze dagelijks tussen 8 en 8u30 en tussen 15 en 16 u in ware verkeersduivels die god en gebod aan hun laars lappen omdat de “kids” naar school moeten. Laat me duidelijk zijn: Ik heb met uw rotjoeng geen affaire en het zijn “kinderen”; The Kids is een Antwerpse punkgroep die met o.a. het nummer “Facsist cops” tenminste duidelijk laten verstaan dat ze 24u/dag “tegen tjok” zijn, niet alleen waneer ze hun nageslacht naar school brengen. Met verhoogde bloed-en darmdruk arriveren we dus uiteindelijk in Deurne waar de aanblik van “de heilige grond”, onder voetbalkenners beter bekend als “Den Bosuil”, zoals steeds een gelukzalige glimlach tevoorschijn weet te toveren.
            Noch in de darmen, noch in de bougies heb ik veel vertrouwen en ik besluit de bougies maar te vervangen alvorens we ons op de “eerste etappe” begeven die ons richting Monschau zal voeren. De darmen zoeken het maar uit, mind over matter of mind over sluitspier beter gezegd. De kinderen die deze ochtend naar school zijn gebracht en uiteindelijk in de verpleging terecht komen, zullen mij deze disciplinaire zelfopoffering in dank afnemen.

Hè Igor zijt ge uitgever geworden, bad timing (net zoals Hillary) want net te laat voor de boekenbeurs ?
              Palen en poezen doen lezen dus zijn erg benieuwd :happydance:

:up:

Maar dat van die toepet, dat klopt niet! :mrgreen:

Misschien wel een Trumpet … maaruh het goeie nieuws, hij is een liefhebber van fossiele brandstoffen zover ik het begrepen heb … dan kunnen we wellicht nog wat langer van onze machienkes blijven genieten .. :first:

Laat maar komen ik ben fan :first:

“Igor for President!” :up:

Yep , ik kijk er ook naar uit :respect2:

mi2

ik heb me alvast geabonneerd :popcorn: was vorige keer ook leuk om te lezen thx :up:

10 reacties aan het bekijken - 31 tot 40 (van in totaal 40)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.