- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 12 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
17 november 2017 om 12:43
De twijfelaars kunnen op hun twee oren slapen, ook dit jaar staat, tot algemene vreugde, de Lizzytrip weer op het menu. Ik heb dit jaar geen toestemming gevraagd aan de mods om het relaas te posten aangezien ik mij na de ingreep aan mijn hand dien te bekwamen in de kunst van het 1-vinger typen. Lang heb ik getwijfeld of ik het 1-vinger typen zou aandurven maar na het zien van de beelden van de rellen in Brussel heb ik besloten mij er toch aan te wagen. Uit solidariteit met de arme agenten die verslag na verslag mogen typen vond ik het van goede burgerzin getuigen dat ik mijn steentje zou bijdragen aan behoud van het culturele erfgoed waartoe het, in de ambtenarij welig tierende, 1-vinger typen behoort. So it shall be written , so it shall be done.
De bestemming van de trip is exact dezelfde als vorig jaar maar het beloofd lachen te worden aangezien de geïmporteerde Brusselse Brugge-supporter waarvan ik in eerdere avonturen reeds gewag maakte, deel uitmaakt van het reisgezelschap. Aangezien JC, de geïmporteerde Brusselse Brugge-supporter, vorig jaar nog niet geïmporteerd was moeten we de trip van vorig jaar nog is overdoen en de kans is niet onbestaande dat we volgend jaar nog is hetzelfde mogen doen teneinde zeker te zijn dat hij het allemaal begrepen heeft.
Spannend beloofd het overigens ook te worden aangezien ik nog maar pas de differentieel vervangen heb en deze nog niet heb kunnen test-rijden. De vorige besloot de dag na onze Normandië-reis ook 1 vinger de lucht in te steken al was het niet de vinger waar men over het algemeen mee 1-vinger typt, en was zo ver heen dat ik hem heb moeten vervangen door een “rebuild” exemplaar. Duimen dus, meer dan 1 vinger in dit geval, dat “Thin Lizzy” de 633km die op het menu staan, met dezelfde dapperheid afmaalt als de dappere dame die verantwoordelijk is voor dit jaarlijks wederkerend avontuur, al is het maar omdat de ons bijstaande agent in geval van panne overuren zal mogen kloppen om mijn scheldtirade richting God, politici, rel-rappers en ander klootjesvolk waar ik buikschurft van krijg, 1-vingersgewijs te rapporteren.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.