Log in problemen

Home Forum Porscheforum mededelingen Log in problemen

• Maker
    Discussie
  • Vanaf dat ik terug op het Porsche forum zit (na 3 jaar) heb ik problemen met ingelogged te blijven. Constant word ik uitgelogd. Gewoon van pagina veranderen tijdens het lezen van de berichten is al genoeg om uitgelogged to worden. :bounce:
    Daarnet op een paar minuten meerdere keren terug moeten inloggen. Ik heb eerst geprobeerd dit op te lossen zonder iemand lastig te vallen maar nu is het tijd om dit probleem te laten weten.

Is het misschien omdat ik nog geen Porsche heb dat dit constant voorvalt? :what: :mrgreen:

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • Dank je Peter

XXX

Rechts boven knop ‘Forum’ aanklikken.
        Dan ‘profiel’
        dan heb je 3 keuzeknoppen, gebruik ‘profielinformatie’

Zal dan wel lukken zeker 😀

Bij mijn profiel staan de wagens die ik heb of had hoe kan ik weer aanpassen

Elke keer terug opnieuw inloggen, hier ook en vooral vervelend omdat ik dan naar de hoofdpagina van het forum moet gaan om via het kleine icoontje in te loggen. Mijn startpagina staat op ‘Recente Topics” maar daar kan je niet inloggen. 🙄
            Elke keer vink ik het vakje “ingelogd blijven” aan maar dit helpt geen zier. :think:

Hout vastpakken heeft blijkbaar geholpen. Sinds gisteren, na het starten van dit onderwerp, geen problemen meer gehad.

:happydance:

hier op aloude schootcomputer met win10 en firefox geen soortgelijke problemen ;happydance;

+1 :bounce:

Hier meestal IPad en safari, en word ook constant uitgelogd en geraak dan meermaals niet meer ingelogd :bounce:

PC en firefox. Sinds de aanmaak van dit onderwerp heeft het forum me niet meer uitgelogged. Het gaat goed tot nu toe. Hout vastpakken! :mrgreen:

Bij mijn weten is het forum niet selectief uit zichzelf. Ik heb de indruk dat het de laatste tijd redelijk stabiel is met af en toe nogeens een raar gedrag.
                        McKlusky is al een tijd bezig achter de schermen om alles wat stabieler te krijgen. Werk je met PC of tablet? Welke browser?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.