Logeerkamer herschilderd :)

Home Forum Porsche Talk Logeerkamer herschilderd :)

• Maker
    Discussie

• bzguy
    Deelnemer

Ik ben de afgelopen week bezig geweest met een van de logeerkamers een vers likje verf te geven.

Vereiste was dat ik er de 996 hardtop zou hangen, en zo groeide een bepaald thema …

Ik heb via dit forum een link gevonden naar een mooie foto, een stukje ‘eruitgeknipt’ en op behangpapier laten drukken.

Op internet de RAL kleuren voor Gulf gevonden (RAL kleuren zijn “zenith blue – RAL 6027” & “tangerine – RAL 2004”)

En dit is het resultaat, ik ben er wel blij mee. Hier en daar nog wat opsmuk en ‘t komt helemaal goed :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
      • Zeer mooi, leuk om in wakker te worden 😉

Dankjewel allemaal 🙂

@ Ivo : de volgorde was :

– plafond schilderen in ivoor-kleur (2 lagen)
          – muren schilderen in lichtblauw (2 lagen,)
          – muren netjes aftapen voor de orane band (met paarse, weinig klevende afplaktape zodat ik er de blauwe verf niet zou aftrekken)
          – 3 laagjes oranje verf
          – tape verwijderen
          – boven- en onderkant van de oranje band afwerken met zwart satijn elektra-tape voor een strakke afwerking
          – die ene muur ‘inpappen’ & behangpapier aanbrengen (1 stuk vliesbehang)

En alles is klaar :coolness:

Knap gedaan, de Gulf kleuren zijn ook de max! :respekt:

Prachtig. Krijg gelijk zin om onze zolder weer te doen en van twee kinderkamers een grote logeerkamer te maken.

Heb je de muren geschilderd of is het behang?

Gewoon Top :applaus:

:up: :applaus:

:up: :up:

😆

Top!

:up: :up: :up:

mooi mooi mooi :up: :up:

😎

Heeeeel mooooi! :first:
                                Floere.

Cool!! :up:

Cool :coolness:

Dit jaar moet ons badkamer gerenoveerd worden en ineens krijg ik inspiratie 😀 Alleen…. moet ik de wederhelft overtuigen :think:

In alle geval geslaagd :up:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.