Logeerkamer herschilderd :)

Home Forum Porsche Talk Logeerkamer herschilderd :)

• Maker
    Discussie
  • Ik ben de afgelopen week bezig geweest met een van de logeerkamers een vers likje verf te geven.

Vereiste was dat ik er de 996 hardtop zou hangen, en zo groeide een bepaald thema …

Ik heb via dit forum een link gevonden naar een mooie foto, een stukje ‘eruitgeknipt’ en op behangpapier laten drukken.

Op internet de RAL kleuren voor Gulf gevonden (RAL kleuren zijn “zenith blue – RAL 6027” & “tangerine – RAL 2004”)

En dit is het resultaat, ik ben er wel blij mee. Hier en daar nog wat opsmuk en ‘t komt helemaal goed :coolness:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
    • :up: Heel geslaagd :applaus:

Dankjewel allemaal 🙂

ben geen B&B begonnen, maar de kids vliegen stilaan uit, dus koen niet zo vaak meer, dus heb 2 kamers netjes ingericht zodat er logeerplek genoeg is 🙂

[quote=”bladerunner” post=229137]Mooi, misschien nog een origineel Fuchske in de banden monteren?[/quote]

Banden zijn 18 inch 🙁

Mocht k ergens een originele Fuchs (met band) vinden (voor n menselijke prijs), dan zou k die daar wel zetten, ja 🙂

B&B begonnen ?

Mooi, misschien nog een origineel Fuchske in de banden monteren?

knap zulle !

Top ! :first:

Wim

mooi :up:

Prachtig!

Nice :first:

:applaus:

Wauw ! :first:

XXX

Nice, logeren is dat met ontbijt bij :engeltje:

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.