logo 993 in jpg formaat

Home Forum Porsche Talk logo 993 in jpg formaat

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

iemand de logo’s zoals in bijlage van een 993?

grts

Attachments:
    • 911.JPG
    • logo.png
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Wim

Ik kan je volgen en wilg daarom je verzoek in.

[quote=”911 passion” post=112886]Hallo, ik ben van west-vlaanderen, 33 en al jaren Porsche liefhebber. … Zelf heb ik trouwens 2 911’s. Eentje staat momenteel stil en zou moeten gerestaureerd worden.

Ik ben zelfstandige in administratieve zaken en zoek eigenlijk nog een bijverdienste. Jammer genoeg kan ik niet aan auto’s werken. Omdat m’n passie zo groot is hoop ik ooit op een dag iets met het merk te kunnen doen.

Mochten er ideeën zijn en mensen die iemand zoeken met deze passie laat het maar weten.[/quote]

tja, hij startte hier met bovenstaande quote een topic omdat ie van z’n hobby z’n beroep wilde maken …
        maar ‘t is geworden: maak van een ander z’n werk je hobby en maak er je bijverdienste van

wat mij betreft *slotje

Wim

Leer je wel met ouder worden :mrgreen:

Maar ik begrijp je standpunt wel, men wil zelf er beter van worden maar niks investeren, zelfs geen energie. :bounce:

g*dver**** :censored: die link had ik nog niet eens gelegd.
            Wim had die topic gewist voordat ik gezien had wie hem gepost had, nadien wel wat horen waaien over mutsen en platte commerce.
            naarmate het winstbejag stijgt, daalt de eigen creativiteit ofwa … (ik vind niet het juiste emoticon om mijn gevoel uit te drukken) en ik ga nu stoppen met schrijven want ik anders staan hier heeeel lelijke dingen voor de eeuwigheid.

blijkbaar moet ik hoogdringend af gaan leren om uit te gaan van de goedheid van de mens :bounce:

Hij heeft er klakskes en t-shirts van gemaakt…

het blijft zo stil in deze topic, wat is hiervan nog geworden intussen ❓

993-inverted_2013-10-25.jpg

Eentje met een witte achtergrond mag ook. Bedankt alvast.

je kan ook het lettertype ‘porsche’ installeren, dan kan je in alle MS programma’s de specifieke letters en cijfers gebruiken

of kan je hiermee aan de slag of heb je één nodig zonder of met witte achtergrond?

993_2013-10-24.jpg

ok bedankt, maar nu nog van een 993 als deze bestaat!? of… silhouet van 993

Kijk hier eens…
                          http://www.logotypes101.com/free_vector_logo/525/911_GT2
                          (wel stukje af knippen)

nee in een bestandje eventueel. Of als iemand weet welk lettertype dit is.

om te kleven in 3D of gewone stickers, mss digitaal of wat wil je eigenlijk?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.