Home › Forum › Porsche Talk › logo 993 in jpg formaat
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 2 maanden geleden door
Wim.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”911 passion” post=112886]Hallo, ik ben van west-vlaanderen, 33 en al jaren Porsche liefhebber. … Zelf heb ik trouwens 2 911’s. Eentje staat momenteel stil en zou moeten gerestaureerd worden.
Ik ben zelfstandige in administratieve zaken en zoek eigenlijk nog een bijverdienste. Jammer genoeg kan ik niet aan auto’s werken. Omdat m’n passie zo groot is hoop ik ooit op een dag iets met het merk te kunnen doen.
Mochten er ideeën zijn en mensen die iemand zoeken met deze passie laat het maar weten.[/quote]
tja, hij startte hier met bovenstaande quote een topic omdat ie van z’n hobby z’n beroep wilde maken …
maar ‘t is geworden: maak van een ander z’n werk je hobby en maak er je bijverdienste vanwat mij betreft *slotje
Leer je wel met ouder worden
Maar ik begrijp je standpunt wel, men wil zelf er beter van worden maar niks investeren, zelfs geen energie. :bounce:
g*dver**** :censored: die link had ik nog niet eens gelegd.
Wim had die topic gewist voordat ik gezien had wie hem gepost had, nadien wel wat horen waaien over mutsen en platte commerce.
naarmate het winstbejag stijgt, daalt de eigen creativiteit ofwa … (ik vind niet het juiste emoticon om mijn gevoel uit te drukken) en ik ga nu stoppen met schrijven want ik anders staan hier heeeel lelijke dingen voor de eeuwigheid.blijkbaar moet ik hoogdringend af gaan leren om uit te gaan van de goedheid van de mens :bounce:
het blijft zo stil in deze topic, wat is hiervan nog geworden intussen ❓
je kan ook het lettertype ‘porsche’ installeren, dan kan je in alle MS programma’s de specifieke letters en cijfers gebruiken
of kan je hiermee aan de slag of heb je één nodig zonder of met witte achtergrond?
ok bedankt, maar nu nog van een 993 als deze bestaat!? of… silhouet van 993
Kijk hier eens…
http://www.logotypes101.com/free_vector_logo/525/911_GT2
(wel stukje af knippen)nee in een bestandje eventueel. Of als iemand weet welk lettertype dit is.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.