Long overdue….

Home Forum Stel jezelf even voor ! Long overdue….

• Maker
    Discussie
  • Had me lang geleden is moeten voorstellen, volg het forum on en off sinds 2007…. in alle eerlijkheid tijdlang eerder op eng. Fora gevolgd omdat het technisch stuk uitgebreider en meer in details ging, vond het hier vroeger te beperkt, maaar… beter laat dan nooit en ik durf ook gerust toegeven dat er heel veel veranderd is sindsdien en er aantal heel mooie projecten worden gerealiseerd en geïllustreerd en het niveau heel hoog ligt, ook technisch , respect voor makers forum en de ledenbijdragen dus met andere woorden !
    Zelf ook in automobielsector actief, niet Porsche maar bon dat betekend niet dat ik in mijn vrije tijd niet mee bezig mag zijn hé!
    Na lang dromen, zoeken en kijken, eerst een 930 turbo gehad van 83, ingeruild bij aankoop 993 4S X51 motor (is een absolute keeper, Speedyellow met turbo S spoilers als fabrieksopties… en sinds vorig jaar 997 GT3 clubsport voor op circuit. Zocht nog iets ouder willen om in historic ofzo mee te rijden om budgetvriendelijk toch in competitieverband te kunnen stappen. Bij Johan Dekens (absolute aanrader!) mijn gerief gevonden, 77 2.7 RS look, maar vooral rechte kas en gezonde basis voor ombouw naar 3.0 RS. Echter niet voor meteen, eerder een langetermijnsproject.

Denk dat ik dan zo ongeveer wel mijn persoonlijke droomcollectie heb, echte verzamelaars zijn het niet, deze zijn onbetaalbaar…maar voor mezelf zijn deze dat gewoon ook 😉

Proficiat met forum in ieder geval !

image_2014-03-29.jpg

image_2014-03-30-6.jpg

image_2014-03-29-3.jpg

Attachments:
    • image_2014-03-30-4.jpg
15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Niet de mijne…

Grtz

Miljaar stond de gele 993 laatst niet in bilzen opt industrie park

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

PDS

[quote=”pvdw” post=165752]Gt3 Quasi enkel circuit ![/quote]

Dan komen we elkaar hopelijk eens tegen, ik kwam samen met een vriend dikwijls met een cup, maar die is goed kapot !
          Misser tijdens skylimit super sunday.

En met mijne kom ik alleen af en toe in Zolder.

Franco is wat te gek, als het daar misgaat 😳

Welkom en een pak mooi gerief :respekt:

Gt3 Quasi enkel circuit, 993 voor de sportieve toeristische rondritten ;-), 911 RS is project met nog veel werk…. Eerst tijd vinden…en time is money 😉

Mooie bestickering op jouw GT3, echt knap!

PDS

Prachtige wagens !!!!

Heb je uw gt3 ingeschreven of echt enkel circuit ?

knappe collectie *luv *luv

S2

Leuk om eens een “echte” kleur te zien. Speedyellow :hail:

:applaus: zeer mooi en de auto microbe is toch iets waar niemand vanaf wil hé :happydance:

Ieder z’n voorkeur , ik heb het helemaal voor de witte :first:
                        Wat niet wil zeggen dat de 993 en de 997 te versmaden zijn :hail:

XXX

+1 voor die gele beauty :applaus:

knap gerief, vooral de gele *luv
                            proficiat :first:

verrrrry nice :respect2:

Proficiat met jouw collectie!! *luv

Inderdaad; een collectie om bij weg te dromen :sleep:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.