Long overdue….

Home Forum Stel jezelf even voor ! Long overdue….

• Maker
    Discussie
  • Had me lang geleden is moeten voorstellen, volg het forum on en off sinds 2007…. in alle eerlijkheid tijdlang eerder op eng. Fora gevolgd omdat het technisch stuk uitgebreider en meer in details ging, vond het hier vroeger te beperkt, maaar… beter laat dan nooit en ik durf ook gerust toegeven dat er heel veel veranderd is sindsdien en er aantal heel mooie projecten worden gerealiseerd en geïllustreerd en het niveau heel hoog ligt, ook technisch , respect voor makers forum en de ledenbijdragen dus met andere woorden !
    Zelf ook in automobielsector actief, niet Porsche maar bon dat betekend niet dat ik in mijn vrije tijd niet mee bezig mag zijn hé!
    Na lang dromen, zoeken en kijken, eerst een 930 turbo gehad van 83, ingeruild bij aankoop 993 4S X51 motor (is een absolute keeper, Speedyellow met turbo S spoilers als fabrieksopties… en sinds vorig jaar 997 GT3 clubsport voor op circuit. Zocht nog iets ouder willen om in historic ofzo mee te rijden om budgetvriendelijk toch in competitieverband te kunnen stappen. Bij Johan Dekens (absolute aanrader!) mijn gerief gevonden, 77 2.7 RS look, maar vooral rechte kas en gezonde basis voor ombouw naar 3.0 RS. Echter niet voor meteen, eerder een langetermijnsproject.

Denk dat ik dan zo ongeveer wel mijn persoonlijke droomcollectie heb, echte verzamelaars zijn het niet, deze zijn onbetaalbaar…maar voor mezelf zijn deze dat gewoon ook 😉

Proficiat met forum in ieder geval !

image_2014-03-29.jpg

image_2014-03-30-6.jpg

image_2014-03-29-3.jpg

Attachments:
    • image_2014-03-30-4.jpg
16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Jawadde, ne mens zou voor minder content zijn, mooie collectie daar. :popcorn: :popcorn: :popcorn:

16 reactie aan het bekijken (van in totaal 16)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.