Looking for : and old baby for a young girl

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Looking for : and old baby for a young girl

• Maker
    Discussie

• Charlotte
    Deelnemer

Hello Porsche freaks !!!
      Ik hoop zoooooo hard dat jullie me kunnen/willen helpen?? 😀 Ik ben nl zot van porschekes… Natuurlijk is het als meisje van 23 niet gemakkelijk om een smak geld op tafel te smijten dus… ik zoek een oud porsche’ke bouwjaar 1983 – 1993.
      (Liefst een carrera, 911 of 993 en een cabrio). GEEN BOXTER!!!
      Mijn budget is 25.000 (evt 30.000 als hij volledig in orde staat)
      Kan iemand me zeggen waar ik precies moet kijken? Welke sites zijn betrouwbaar? Welke “handelaars” zijn betrouwbaar?
      THANKSSSS !!!! :drink:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
      • [quote=”SL33PY” post=98525][quote=”Noah” post=98514]Blijkbaar heb je iets met Italiaans…
        Ben je dan niet beter met een Ferrari??[/quote]

Blasphemie! tsk tsk tsk, waar gaat dat naartoe met de porschefanaten van tegenwoordig

:twisted:[/quote]

tsk tsk tsk…??? Is dit geluid van uw P die niet wil starten?? 😈

Een “Porsche”fanaat kan fanatiek zijn over veel he :driver:

By the way, ik zei dit sarcastisch… want ik blijf bij mijn eerste gedacht. 😉

[quote=”Noah” post=98514]Blijkbaar heb je iets met Italiaans…
          Ben je dan niet beter met een Ferrari??[/quote]

Blasphemie! tsk tsk tsk, waar gaat dat naartoe met de porschefanaten van tegenwoordig

😈

Blijkbaar heb je iets met Italiaans…
            Ben je dan niet beter met een Ferrari?? :sarcastisch Een goede en correcte Mondial of 308-328-348 koop je al voor €30 a 35K
            En aangezien je zegt dat je ruimte hebt naast uw budget, kan onderhoud geen probleem zijn.

Met verscheidene modellen en leeftijden es meerijden of testrijden. Tussen modellen liggen stteds bepaalde evoluties wat de rijervaring toch steeds anders maakt.
              964 is gn 993 is totaal gn 996 etc etc…
              Mss vind je een boxster of S fenomenaal of net omgekeerd! Een 911 3.2 vermoeiend tov een 996 toppie….

Alles hangt af wat jij top vindt! Testen en ervaren zou ik zeggen.

Wim

Aanvaard. 😉

owkei mi scuzi !!!

Wim

Pa sop wat je zegt over een Boxster en niet vooruit gaan.
                    Als je een 3.2 hebt, kun je rustig een 911 op een bochtig circuit naar huis rijden, en n iet alleen qua wegligging. 💡

Seg seg, omdat ik even op reis was, wil ‘t niet zeggen dat ik niet met het forum bezig was/ben.
                      Aan iedereen: gracie milleeee !!!! Ik ben echt veel met jullie info en zal elk model/persoon/info uitpluizen ! Idd liefst geen boxter omdat ik (sorry) vind dat die niet echt vooruit gaan
                      Naast mn budget heb ik idd nog ademruimte guys, EN maak ik graag mn pollen vuil (niet TE veel natuurlijk)
                      Zoals ik gelezen heb kijk ik dus best voor een 933 targa – 964 – 993 of 964…
                      Nogmaals THAAAAANKS aan iedereen die me helpt/geholpen heeft !!!

Groetjes ! Lottie X

Oeps lees ik nu pas 😀

Voor een 993 moet je dikwijls een smak neer tellen om deze ik perfecte staat te krijgen, heb ik met mijn vorige 993 ook gehad
                        De 993 cabrio echter die ik nu aanbied is rijden en genieten en geen te voorziene kosten of gebreken en die mag weg als ik er 30000 voor krijg, deze is zowel optisch als mechanisch in zeer goede staat dus als lotte echt bestaat hebben we hier misschien wat je zoekt :relaxman:

[quote=”porsche” post=97527]Geen antwoord meer van Lottie0089

Des te meer van de forumers .. 😀

Misschien heeft Lottie0089 ons allemaal bij ons ….
                          en, is ze helemaal niet wie ze zegt te zijn 😕

Ik kan natuurlijk mis zijn maar heb zo een gevoel…[/quote]

+1 :respect2:

Het kan echter wel. Op de vorige midsummer rally waren er 2 jonge dames met een impact bumper 911.

Volgens mij heb je als “meiske” van die leeftijd wel entourage genoeg die je wel kan helpen bij zulke zaken…
                            En ga je niet op een forum op zoek naar uw ideale wagen…

Just my two cents 😉

Wim

Misschien is ze overdonderd door de vele aandacht ineens. :mrgreen:

@Porsche het is en blijft een virtuele wereld zo’n forum .
                                Wat niet wegneemt dat we hier al veel leuke mensen in real life (cafe) hebben leren kennen. 😉

Geen antwoord meer van Lottie0089

Des te meer van de forumers .. 😀

Misschien heeft Lottie0089 ons allemaal bij ons ….
                                  en, is ze helemaal niet wie ze zegt te zijn 😕

Ik kan natuurlijk mis zijn maar heb zo een gevoel…

Welkom Lottie.

zolang ze je hier niet gek krijgen kan je er alleen maar slimmer van worden. :engeltje:
                                    zoals al aangehaald: lezen, veel lezen en een P best niet impulsief kopen als je zo’n oudje zoekt.
                                    Ben je van plan om de handjes zwart te maken of is er buiten je aangehaalde budget nog ademruimte?

grtzzz,
                                    9ierre.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.