Looking for : and old baby for a young girl

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Looking for : and old baby for a young girl

• Maker
    Discussie

• Charlotte
    Deelnemer

Hello Porsche freaks !!!
      Ik hoop zoooooo hard dat jullie me kunnen/willen helpen?? 😀 Ik ben nl zot van porschekes… Natuurlijk is het als meisje van 23 niet gemakkelijk om een smak geld op tafel te smijten dus… ik zoek een oud porsche’ke bouwjaar 1983 – 1993.
      (Liefst een carrera, 911 of 993 en een cabrio). GEEN BOXTER!!!
      Mijn budget is 25.000 (evt 30.000 als hij volledig in orde staat)
      Kan iemand me zeggen waar ik precies moet kijken? Welke sites zijn betrouwbaar? Welke “handelaars” zijn betrouwbaar?
      THANKSSSS !!!! :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
      • Welkom hier en succes met je zoektocht .Voor dit budget zal je beter naar een 964 of 3.2 zoeken denk ik .

XXX

Welkom op’t forum tussen jong en iets ouder 🙂

Zelf ben ik op zoek gegaan naar een cabrio en terecht gekomen bij een Targa, als je er mee rijdt valt dat open gevoel zeker mee. Had daarvoor een cabrio van een ander merk dus weet wel ongeveer wat dat is.
          Zoals al gezegd, ouder van 25 jaar (de auto dan) wordt het wat goedkoper qua wegentaks en mogelijk verzekering. Informeer eerst eens goed, Succes! :relaxman:

Welkom & succes met de zoektocht!
            Persoonlijk vind ik het wel iets hebben …. een dame met een Porsche :respekt:

Wat betreft oudere modellen zie ik rondom mij een trend naar alles wat vintage of retro is.
            Waarschijnlijk een gevolg van de high tech maatschappij waarin we vandaag leven!

Ja en Funny en Rocco zijn ook 2 old babies :mrgreen:

Welkom hier ,neem rustig je tijd .
                En volgens je leeftijd ga je nog wel het perfecte model vinden . 😉
                Btw jong ben ik niet meer maar snel kan ik nog zijn als het hoeft 😳 😳 ,als dat geen mannepraat is 😳 :lekker: :lekker: 😉 😉 😉 😉

[quote=”Rocco” post=97300]
                  Af en toe komt er een hele mooie voorbij maar geduld is de boodschap, zeker niet te snel reageren op elke link die ze hier voorschotelen want je moet ook je eigen gevoel volgen.[/quote]

Geloof hem vrij…

Welkom en veel succes met je zoektocht :driver:

Welkom,

30000 budget is te weinig voor een 993, daar moet je zeker nog 10000 bijtellen voor eventuele kosten. Geloof het van mij het minste tegenslag en je zit in de problemen.

Ik zou zeggen, veel lezen op het forum over van alles en nog wat, verschillende modellen tegen elkaar afwegen, verder sparen.

Af en toe komt er een hele mooie voorbij maar geduld is de boodschap, zeker niet te snel reageren op elke link die ze hier voorschotelen want je moet ook je eigen gevoel volgen.

Aangezien ik zowat in dezelfde leeftijdscategorie zit *grijns* zal ik ook maar even reageren :mrgreen:

Welkom hier! Voor jouw budget moet het zeker lukken iets te vinden. Zorg zeker voor een reserve van pakweg 5000€ bij de aankoop van je wagen. Hou ook rekening met hoge verzekeringspremies (voor mensen in jouw/onze leeftijdscategorie) en wegentaks voor de 911’jes die jonger zijn dan 25 jaar…

welkom hier ❗

idd een voorstelling zou mooi zijn

heb vandaag een 993 TARGA tegen gekomen ziet er perfect uit
                          de prijs was 30000 denk datje deze wel een stuk lage zou krijgen kleur was licht grijs bouwjaar 93 denk ik

Wim

Lottie, welkom op het forum en succes met de zoektocht voor naar jouw maatstaven de mooiste Porsche.
                            En laat je niet zot maken door die mannen hier, ik heb er nog een thuis zitten van 25 jaar jong en die restaureert Porsches. :mrgreen: 😉

Zelden zo snel zoveel reacties gezien op een “voorstellings-topic” 😈 😉

Welkom!!

En zoals al meermaals aangehaald werd, laat je zeker en vast begeleiden in je zoektocht door de vele experts hier op het forum 💡

😆

Welkom! Suc6 met de zoektocht!

@KDC
                                  : 😈 😉

Welkom en veel succes met de zoektocht 😀
                                    Toch niets tegen een Boxster zeker ❓ :mrgreen:
                                    Wel tof dat er jonge dames zo in auto’s geïnteresseerd zijn :respekt:
                                    Enne, foto’s? :drink:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.