Looking for : and old baby for a young girl

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Looking for : and old baby for a young girl

• Maker
    Discussie

• Charlotte
    Deelnemer

Hello Porsche freaks !!!
      Ik hoop zoooooo hard dat jullie me kunnen/willen helpen?? 😀 Ik ben nl zot van porschekes… Natuurlijk is het als meisje van 23 niet gemakkelijk om een smak geld op tafel te smijten dus… ik zoek een oud porsche’ke bouwjaar 1983 – 1993.
      (Liefst een carrera, 911 of 993 en een cabrio). GEEN BOXTER!!!
      Mijn budget is 25.000 (evt 30.000 als hij volledig in orde staat)
      Kan iemand me zeggen waar ik precies moet kijken? Welke sites zijn betrouwbaar? Welke “handelaars” zijn betrouwbaar?
      THANKSSSS !!!! :drink:

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
      • En Lotte, kan jij mushroom uitleggen waarom je een luchtkoeler wil? 😉

De 993 van Terrum!! :first:
          Welkom, en ‘t is BoxSSSSSSSSSSter :engeltje:

Hier vind je hem.

@Bully: is een mooie wagen en door weinigen gekend omdat deze maar 2j zijn gemaakt, zondag heb ik er ook eentje zien staan(targa)in best

Welwel, het wordt druk onder de zoekers naar de oudjes.

Er zijn er hier meerdere reeds geruime tijd op zoek naar iets wat jij zoekt. Alleen heb je misschien het voordeel dat je een cabrio wil, wat hier niet echt gezocht is.

Je kan al beginnen met CabrioWim zijn naslagwerk er eens op na te lezen wat betreft de details waar je op moet letten voor aankoop.

En vooral, neem iemand mee die er verstand van heeft of laat een degelijke aankoopkeuring doen bij een goede Porschegarage.

Veel succes met je zoektocht, maar met jouw budget zal je er wel komen, doch houd enkele duizendjes reserve voor onverwachte tegenslagen. :drink: :drink:

klikhierop Een oude nieuwe originele 3.0 in de kleur zilver. Met wat onderhandelen moet het lukken voor 30k. Is van een nederlandse forummer en staat bij een hele betrouwbare garage.

welkom hier :drink:

de 993 cabrio van terrum dan, hier op het forum te koop 😉

6 reacties aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.