- Dit onderwerp bevat 51 reacties, 32 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 4 maanden geleden door .
-
Discussie
-
8 april 2014 om 15:39
Ik heb ooit hier eens geschreven dat ik geen voorstander ben van Ameikaanse import, dus omdat we al redelijk wat auto’s gehad hebben waarvan je denkt :bounce:
Nu hebben we een hele mooie binnen gekregen en werkelijk in concours staat, en beloofd om hier eens de foto’s van te plaatsen als we zover waren.
Hier onder zie je de foto’s van deze mooie Amerikaan.
Alleen zeer jammer voor de klant want dit verwachtte hij ook niet. 😥De demontage is begonnen nadat wij een paar plekjes vonden die verdacht waren, deze te repareren voor de klant en de auto in optimale staat te brengen.
Maar na de demontage toch maar besloten om de auto naar het beitsbad te brengen omdat er nog meer zaken niet echt duidelijk waren te zien, en onze magneet op bepaalde plekken niet aantrok of bleef plakken.
En dit in overleg met de klant alle risico’s uit te sluiten.Hier hebben we auto weer opgehaald, dus zie het resultaat en huiver.
Is even schrikken denk ik voor de meeste die de auto op de eerste foto zien en dit als resultaat.
Hieronder dan de stukken die we gekocht hebben om de auto weer geheel hard en goed te krijgen.Dus als je van plan bent om een oudere Porsche te kopen in Amerika, zorg dan dat je zeker iemand daar hebt om daar te gaan checken/kijken en alsnog blijft het een risico.
Staat deze Porsche al in België neem dan een niet al te zware magneet mee, en controleer dan op alle plaatsen of carrosserie niet teveel plamuur of purschuim heeft.
Of nog beter………laat de auto controleren door mensen die er verstand van hebben. 💡En de tijd dat je in Amerika nog koopjes kon doe eind jaren 70 tot eind 80tiger jaren is voorbij.
Want die zagen wat er gebeurde door de Europeanen en werden ook slimmer en dus haalden auto’s op in het noorden, lieten deze inschrijven in de warme regen vrije gebieden en waren plotsklaps harde en roestvrije Amerikaanse auto’s. :popcorn:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.