Lotus wil Porsche 911 het vuur aan schenen leggen

Home Forum Zeverhoekje Lotus wil Porsche 911 het vuur aan schenen leggen

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt, exclusieve look en mooie cijfers.

Klik hier

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Ik vind ’em best te pruimen!!

ook al is het een sportwagen vind ik het iets gans anders qua look dan bv de 911.
      die hoekigheid en lichten doen me eerder denken aan ferrari, da nieuw model…

Wim

Zou ik dus niet erg vinden als die zo op mijn oprit zou staan met zijn kontje naar de straat. 💡

Komt omdat ik voor Engelse sportauto’s ook een warm plekje in mijn hart heb. 😳

cabrio wim schrijft:

Is niks te zien als ik op de link klik, geeft error. 🙄

Hier de volledige en juiste link, deze was blijkbaar te lang voor het URL vakje.

http://www.autokanaal.be/auto/lotus/elan/aid978303/lotus-elan-wil-porsche-911-en-audi-r8-vuur-aan-schenen-leggen.aspx?&hkey=2C7F7815B28CE2A610DD82DC045E2F7D

Zoals velen weten ben ik niet enkel Porschefreak , maar ook autoliefhebber .
            ik vind deze wagen wel erg te smaken (zoals ik bijna alle Lotussen erg mag) en kijk er al naar uit deze ergens vast te kunnen leggen op de digitale plaat en in real live te bewonderen
            Go Lotus

Anoniem

‘t Zal misschien aan de foto liggen, maar dit kan me niet echt bekoren. De achterkant lijkt me nog buiten proportie met te kleine wielen. Ofwel ben ik bevooroordeeld 😆
              Anderzijds is het toch goed dat er nog kleine sportwagenbouwers overblijven, het zou triest worden als we uiteindelijk nog enkel Porsche en Ferrari zouden overhouden.

rjf

Te volgen, als ze hun bouwkwaliteit in orde krijgen …

Veel exclusiever dan P. 😕

Anoniem

Geen fan van de Elan, deze mmm +/- wel rap karrenken zo et lezen 😯

Lotus laat de naam Elan herleven, in de vorm van een nieuwe tweezitter. Lotus-insiders spreken over het “hart van het gamma van het merk”.

De wagen krijgt een 4.0 liter versie van de V6 uit de Evora onder de motorkap. De wagen weegt 1.295 kilogram. Optioneel is een 2+2 configuratie ook mogelijk.

Het vermogen zal tussen de 400 en de 470 pk liggen. Optrekken van 0-100 km/u zal 3,5 seconden tot 3,9 seconden (R-versie) duren. De CO2-uitstoot zal minder dan 200g/km bedragen.

Tegen 2013 moet de wagen uitkomen. Hij moet de concurrentie aangaan met de Porsche 911 en de Audi R8.

Wim

Is niks te zien als ik op de link klik, geeft error. 🙄

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.