Home › Forum › Porscheforum Technisch › Algemeen › Lpg
- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 18 jaren, 2 maanden geleden door Talbot.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Hoeveel kost een lpg installatie tegenwoordig?!
Kben zelf aan twijfelen mij een lpg installatie te installeren voor op mijn citroen bx (1400cc carburator ,bj:1990 ).
Hij verbruikt evenveel als mijn vader zijn 928!! 😕groeten
Ik heb nog wel sites die mijne Firefox doen vastlopen ( Van Beurden, Raes Racing…)
Probeer eens met de Internet Explorer van Microsoft, daar lukt het bij mij mee. Normaal moet je dan een filmke te zien krijgen…
Niet echt nee…
Welke browser gebruik je ?
Met FireFox lukt het bij mij ook niet, enkel met MS IE.
2e keer geprobeerd , mijne norton blokkeerde de boel gevolg pc vast, gevolg … de pries ( de stekker dus) moeten uittrekken… 🙁
euh als ik uwe link volg gaat mijne explorer vanzelf dicht ? is dat de bedoeling ?
Voor een mooi voorbeeldje van hoe gezond Nitro voor je motor kan zijn
KLIK HIERNatuurlijk is het onbelast je motor zo lang in toeren jagen nooit echt goed…
Niet echt gezond voor de motor nee…
Normaal gezien mag je dit maar enkele seconden bij in de motor inspuiten, maar dat geeft je dan wel 50% meer vermogen.
Het probleem is dan de smering, die houdt het niet bij…Heb met mijn Golf MK1 GTI eens aan het racen geweest tegen een Honda CRX VTEC.
Ik was sneller en van het moment dat ik naar derde ging begon die plotseling terug te patineren (tegen 80km/u of zo) en stoof die weg.
Dit scenario bleef 4 stoplichten hetzelfde. Na het vijfde licht weer hetzelfde tot er ineens een grote knal volgde, grote rookwolk uit de CRX enhet was gedaan, voor hem dan toch.Zover zijn Nitro verhaal 😉
Er bestaat ook nog zo iets als “water injectie”. Hierbij wordt er rechtstreeks in de cilinder water bijgespoten, weliswaar in zeer kleine hoeveelheden.
Dit geeft niet hetzelfde effect als nitro maar is wel beter voor de motor. Nadeel: heel duur en zeer moeilijk juist af te stellen…Dinsdag was er ook zo’n autootje waar achterin zo’n vreemd buske lag, zal wel lachgas geweest zijn zeker? Had ook links in de hoek bovenop z’n dashboard extra meters staan. Is dat wel gezond voor de motor?
[quote=”Number1″:2qq8w3lr]ge legt er een deken over he… een Porsche lpg tank hoes ofzo 🙂
met daarop: this is nitro.
[/quote]Blauw spuiten en een NOS sticker erop.
Blufpoker 😉ge legt er een deken over he… een Porsche lpg tank hoes ofzo 🙂
met daarop: this is nitro.en weegt zo’n tank veel eigenlijk?(kwestie dat de prestaties niet drastisch achteruitgaan door een zware tank he)
gastank moet niet achter de motor liggen, wel gescheiden van de motor.
en de middellijn van de tank moet achter de vooras liggen.het kan maar dan moet de ton op de achterste zetels, en dat is ook geen zicht.
hallo,
heb hier is over geinformeerd geloof niet dat dit kan voor 911 wel voor al de andere types
Probleem zit hem om keurings bewijs te krijgen
Normaal moet de gastank achter de motor liggen probeer dit maar eens met 911
Dit hebben ze mij verteld meer weet ik er ook niet over
groeten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.