Luchtdruk uitlaatklep binnenruimte

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Luchtdruk uitlaatklep binnenruimte

• Maker
    Discussie
  • Als ik mijn deur dichtdoe hoor ik zinds kort een tik van een klep die dichtvalt.
    Met het raam open heb ik dit niet.

Ik vermoed dus dat het een klep is die de luchtdruk weglaat uit de binnenruimte en dat hier een rubber of iets is verdwenen.

Waar zit die klep en hoe kan ik er het makkelijkste aan ?

Het is niet echt een probleem maar het stoort mij en ik hou mijn wagens graag tip top.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • ken

[quote=”stefx911″:11hqagjw]Zie de reacties op het NL forum:
      http://www.porscheforum.nl/viewtopic.ph … 161#270161 [/quote]

allé we zijn weeral iets wijzer 😉
      kheb het voorlopig nog niet gehoord, kzal er de voglende keer eens op lette 🙂

Anoniem

[quote=”Der Ferry”:tx1z725r]stel je vraag eens aan de nederlandse forumvrienden , daar zitten enkele
          964-freaks tussen 😆 [/quote]
          ‘t is niet dat ik geen freak ben…maar ik moet zeggen dat ik niet wist dat zoiets bestond, laat staan dat ik zou weten waar het zit… 😕

Bedankt voor de tip, doe ik…

stel je vraag eens aan de nederlandse forumvrienden , daar zitten enkele
              964-freaks tussen 😆

Niemand ???

Alle wagens hebben zo een “uitlaat”. Bij sommige is dat een gleuf in de deur maar hier klinkt het echt als een klepje…
                  Probleem is dat ik het niet weet zitten…

Heb je die tik ook als je met gesloten wagen de luchtdruk verhoogd met eigen gassen Stefan? 😀

Leuk, wist zelfs niet dat een wagen dat had maar wel logisch ergens…

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.