Luchtmassameter 2.5 van 98′

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Luchtmassameter 2.5 van 98′

• Dit onderwerp bevat 4 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door WB.
  • Maker
    Discussie
  • Ik heb hier veel gelezen over LMM maar nu weet ik het nog niet! Heb bijna 80dkm en doe men onderhoud zelf.
    Wanneer is hij stuk en hoe weet je dat?
    Lijkt me heel simpel te vervangen, waar moet ik op letten?
    Moet hij ingelezen worden?
    Kun je in Duitsland voor schappelijke prijs kopen!
    Alle tips zijn welkom! dank bij voorbaat

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • WB

intressante link………….. 😆

[quote=”Senna1″:2uouawbb]Ik heb hier veel gelezen over LMM maar nu weet ik het nog niet! Heb bijna 80dkm en doe men onderhoud zelf.
        Wanneer is hij stuk en hoe weet je dat?
        Lijkt me heel simpel te vervangen, waar moet ik op letten?
        Moet hij ingelezen worden?
        Kun je in Duitsland voor schappelijke prijs kopen!
        Alle tips zijn welkom! dank bij voorbaat[/quote]

Ik ga de mijne eerstdaags ook vervangen en heb die gekocht in de VS waar ze wel echt het goodkoopst zijn!!
        Een stukke of slecht werkende LMM heeft bv als symptoom dat de auto schokt, inhoud…..
        Simpel te vervangen denk ik, HIER linkje van hoe te doen.
        De eerste boxsters van ’96 – ’00 hebben een non E-gas LMM en deze versie moet niet uitgelezen worden.
        Vanaf modeljaar ’00 is het met e-accelerator, deze versie dient echter wel uitgelezen te worden.

Ik heb nu 109.000 km. met de Boxster,en de lmm. is nog steeds niet vervangen.

WB

Mijne boxster zijn LMM is ook vervangen iets na de 80.000km. Het lampje van de cheque engine begon te branden en na resetten via pc. steeds opnieuw. Toen LMM vervangen en gelijktijdig ook de bobijntjes en alles was verholpen.. 😆 .
            Voor zover ik weet kan je het alleen merken als je wagen wat begint in te houden.
            Of hij moet ingelezen worden weet ik niet….ik vermoed van niet…. 😕
            gr
            Wim

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.