Luchtvering?

Home Forum Zeverhoekje Luchtvering?

  • Maker
    Discussie
  • Iemand ervaring mee?
    Ik zie de voordelen maar vraag me af of er nadelen zijn.
    Voordelen:
    Je kan ‘m bij gewoon gebruik lekker laag zetten en indien nodig (binnenrijden van een ondergrondse parking, verkeersdrempels, etc…)hoger dan normaal.
    Nadelen?

    Is dat “done” op een Porsche?
    Mag dat tegenwoordig op de keuring?

5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
    • Klopt .
      Op wagens waar het standaard opzit mag dat .
      Denk maar aan de Citroens bvb . Die hebben dat al een eeuwigheid .
      Doch achterna ingebouwd is in België dit idd helaas verboden .
      Ik ken er die het hebben , maar die bouwen elk jaar om .
      Op een Porsche is dit ook al gedaan .
      Ik denk bvb aan die van een vroegr lid hier . Rouilly de la pimp of zoiets (What’s in a name)

        Mijne “schonen” zijn SL AMG heeft ‘t.
        Maar ja, dat is standaard zo op de wagen en dan zal ‘t mogen (gelijkvormigheid).
        Ik dacht nochtans dat aftermarket (met de juiste attesten) ook al toegelaten was, maar ik zal wel verkeerd zijn.

            Als dat niet toegelaten is vermoed ik dat dit dan bij sommige types van wagen is want er zijn wagens die dit op de optielijst hebben af zelf standaard mee uitgerust zijn. Het informeren waard!
            Echte nadelen zijn er volgens mij niet aan behalve dan dat het weer een extra sukje mechaniek en electronica is dat defect kan gaan (en extra gewicht natuurlijk)

            PB

              Jammer genoeg, is dit niet toegelaten in Belgie. 😎

            5 reacties aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.