Lucky911’s zoektocht naar een mooie…

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Lucky911’s zoektocht naar een mooie…

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • [quote=”lucky911″ post=89714]aaahzo kan je dit ergens na zien of het echt om een targa ging? papiere ofz
      of andere slechte punten aan de wagen waar vroeger de targa roeste..
      greetz[/quote]

Dit kan je zien aan het chassisnr.
      Bv. Zou er zo kunnen uitzien;
      WPO ZZZ 91 Z H S 1 4 9999

Het cijfer in het blauw duid het caroserietype aan.
      0= coupe
      2= US coupe
      4= targa
      5= cabrio vanaf ’83
      6= US targa
      7= US cabrio

zie ook dit,

http://www.vehicleidentificationnumber.com/porsche_911.html

Hello

I’ve been around here for many many months but this is my first time posting.

I find this forum very useful but I was wondering about some other sites you use you use for this type of stuff.

Please let me know other sites/forums you use

I’ll go post an intro now!

En gelukt!! :relaxman:
          Beide onderwerpen staan nu ook in “Porsche gezocht”.

Zucht…
            Dan doe je al eens moeite… 😐
            Zal proberen de 2 threads weer te scheiden, als alles weg is moeten jullie maar herbeginnen, mea culpa… 😐

[quote=”Mushroom” post=89715]
              Tip: hou de verschillende P’s waar je gaat naar kijken in één topic, dit maakt het forum overzichtelijker en mensen die jouw “reis” volgen kunnen dan ook beter mee.
              Ik zal even de topic titel aanpassen.
              Heb ook jouw andere thread even bij deze bijgevoegd én in het correcte subforum gezet nl. Porsche gezocht.[/quote]dezelfde avatar…ik had het ook niet in de gaten……. :wtf:

btw 2 topics samen gegooit? maar niet van mezelf xD

ja want ik ben al naar verschillende p’s gaan zien 🙂 maar het model targa is eigelijk niet men ding.. ik vind die lijn niet zo mooi ..
                  Morge staan er nog 2 op de planning waarvan er 1 al opgemaakt is maar wel een kelly.. 964

‘t Is bijna 99,99% een Targa geweest want da’s dezelfde kuip.
                    Targa’s zijn niet meer of minder roestgevoelig dan de coupé’s of cabrio’s, het punt is wel of je een verkeerde carrosserievorm met een verkeerde motor erin wil…

Tip: hou de verschillende P’s waar je gaat naar kijken in één topic, dit maakt het forum overzichtelijker en mensen die jouw “reis” volgen kunnen dan ook beter mee.
                    Ik zal even de topic titel aanpassen.
                    Heb ook jouw andere thread even bij deze bijgevoegd én in het correcte subforum gezet nl. Porsche gezocht.

aaahzo kan je dit ergens na zien of het echt om een targa ging? papiere ofz
                      of andere slechte punten aan de wagen waar vroeger de targa roeste..
                      greetz

Bob De Bouwer.
                        Kan een goede auto zijn, daar niet van, maar hij was een Targa en hij had een 3.0 …
                        Bij wederverkoop zou dit nog eens kunnen backfiren.

bdb? taartschep zou er zozio afmoeten :p

Ad zegt dat’t een 3,2 is, dus nog meer BdB :first:

Voor de taartschep moet je zijn (toch zo zonder rubber) en dat derde remlicht 😐

De SC cabriolet kwam pas in 1982. Dus dit is een BDB :first:

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.