luidspreker vervangen 911 – 1971

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 luidspreker vervangen 911 – 1971

• Maker
    Discussie
  • Ik was meer dan een jaar afwezig op het forum. Ondertussen kwam er een oude dame 911 2.2t van 71 erbij in irish green. Ik weet het wel foto’s foto’s . Beloofd die volgen

Momenteel voorzien we onze classic van een radio van de goeie tijdsperiode.
    Het wordt een Becker Europa. Deze radio werd vooral gebruikt voor de mercedes pagodekes maar ook af en toe voor de elfjes.
    Alleen zit ik met het probleem dat de luidspreker in het dashbord het laat afweten.
    Kan iemand een tip geven hoe ik er bij kom zonder schade te berokkenen?
    Met een platte schroevendraaier geeft het afsluitdeksel geen kick en langs onderaan het dashboard zie ik er ook niet te komen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Wim

Ik weet het niet zeker hè.
      Maar om daar achter te komen kun je de km teller er even uitwippen, om te zien hoe die bevestigt is.
      En als het mee zit er met klein materiaal ook bij kunt komen voor los te maken.

Moet de cover los moet dit ook op deze manier, want je zult de moertjes dan wel zien zitten.
      Wel zul je dan waarschijnlijk ook het dashboardkastje moeten verwijderen, maar is ook weer verschillend.
      Want bij de modernere moeten de lucht roosters eruit voor je bij sommige moeren kunt komen.

Bedankt Wim
        Ik heb er een blind vertrouwen in wat je daar zegt.
        Alleen besef ik nog niet wat het voorstelt om de hele cover los te maken 30min – 2h – halve dag?

Wim

Als ik het goed heb is deze inderdaad blind geschroefd, dus kun je enkel bij als je de cover van je dashboard los haalt.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.