Luidsprekers

• Maker
    Discussie
  • Iemand tips voor het vervangen van de originele luidsprekers op een 964?
    Graag merk en type. De voorste zijn na 15 jaar letterlijk in stof op gegaan.

Thx,

Geert

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Vooraan heb je een 130mm woofer nodig met een tweeter > compo setje
      Achteraan een 4×6″

Heb uiteindelijk gekozen voor een 2 weg compo setje van Kenwood, daar de wagen reeds een Kenwood radio heeft.
      http://www.kenwood.be/nl/products/car/luidsprekers/composets/KFC-S502P/
      De buitenring van de originele woofer heb ik herbruikt om het originele rooster te behouden en de Kenwood woofer te monteren.
      Na het verwijderen van de originele tweeter uit de behuizing, heb ik deze omgedraaid en daarin de Kenwood tweeter gemonteerd zodat opnieuw het origineel
      rooster kon behouden blijven.
      De crossover heb ik op de originele plaats gemonteerd onder de deurkruk.

0

Ik ben eigenlijk ook wel eens nieuwsgierig, ik heb mijn originele ook nog allemaal steken en die zullen wel dezelfde zijn als die van Geert denk ik (1994).

Iemand een idee van prijzen?

0

We hebben hier toch muziekmannen op het forum 💡
          Waar blijven ze 😉

0

hallo Ghally bij mij altijd Focal gestoken in mijn wagens en altijd een prima resultaat
            zij ook niet goedkoop maar ja als je resultaat wilt 😉 😉 😉

http://www.focal-fr.com/

0

het merk is boston , verkkerd getipt blijkbaar 😉

0

ik zou als ik u was eens gaan horen achter het merk bosten of brax dit zij zeer goede luidsprekers
                niet de goedkoopste maar wel degelijk van kwaliteit
                in bosten heb je wel gewone reeks en de pro reeks een zeer groot verschil

0
              6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.