Luxeprobleempje

Home Forum Zeverhoekje Luxeprobleempje

• Maker
    Discussie
  • Teveel auto’s, moto’s ,Vespa’s. :engeltje: :engeltje:

Moto’s verkocht, nog eentje over, Vespa’s verkocht, ik reed er alleen mee in het zuiden van Frankrijk, mijn BMW is verkocht en de Mini van mijn vrouw staat te koop.
    Kortom, ik heb er genoeg van om taksen, verzekering ed. te betalen en heb dus een deel van het voertuigenpark verkocht, enkel de Mini moet nog weg.
    Buiten de Porsche en de Mehari komt er dus maar één auto meer.

De keuze; sowieso een BMW, maar het wordt een X3 of een 520d Touring, kan iemand tips geven? Zelf reed ik amper 6000 km per jaar met mijn 320d Touring, dus meestal zal mijn vrouw er mee rijden, maar toch….. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Wim

We gaan hier toch niet gevaarlijk doen hè met dat schieten. :mrgreen:

CLS shooting break

Wim

Een BMW 330D kopen en laten tunen, verbruik dan 7 liter en Porsche killer. :mrgreen: 😳

Dat is de type 4.
            Is een jonger model.

[quote=”Ghost” post=177859]… een VW Typ3 Fastback. Was vroeger mijn vader zijn favoriete auto. Nu heb ik zo eentje gevonden in dezelfde kleur.[/quote]

doet me denken aan deze topic hier op PF
              https://porscheforum.be/New/forum/38-zeverhoekje/68987-panameras-grootvader#69015

Heb zelf een 320d EF, zalige wagen.
                Als ik zou kunnen veranderen, 520 touring lijkt me ideaal.
                Al die X-toestanden vind ik asociale bakken.

5 Touring, MET M pakketje welteverstaan ! Da’s een verdomd proper vierwielerke ! Me like.
                  BladeRunner, je hebt PM !

[quote=”OscarTango” post=177875]
                    Is de find een notch-fast of squareback, en uit welk jaar ?[/quote]

1972 Fastback

[quote=”MaartenVR” post=177889]Ik ben sowieso al geen fan van alles wat op hoge poten staat (behalve bij de dames dan 😀 ) dus voor mij is het simpel 520 touring![/quote]
                      +1

De gouden tip. Laat u vrouw kiezen !

[quote=”bladerunner” post=177860]
                          Neenee, gene Macan of wat dan ook van Porsche, ik hou van mijn oud 11’fje maar niet zo van die SUV’s van Porsche. Trouwens , het wordt een jonge tweedehands, en heb er twee op het oog, een X3 van 2 jaar of een 520d Touring van 3 jaar, beiden goed uitgerust met niet teveel kilometers, en even duur.[/quote]

Allez, als het dan echt moet. 5 reeks, no contest. Veel luxueuzer en comfortabeler uit te voeren dan een X3. Bekijk het verschil in zitmeubilair alleen al maar eens tussen een 5 en een X3 … plus het is geen SUV, want als je niet van Porsche SUV’s houdt, dan hou je ook niet van BMW SUV’s, want die zijn nog slechter … (begin hier verdorie als een P fanboy te klinken)

Ik heb zelf een 520d touring en ik kan alleen maar zeggen dat dit een super wagen is. Comfortabel meer dan snel genoeg en voor een wagen van zo een omvang en gewicht een vrij sportieve wegligging (uiteraard niet zo sportief als een 3 serie). Ik ben sowieso al geen fan van alles wat op hoge poten staat (behalve bij de dames dan 😀 ) dus voor mij is het simpel 520 touring!

Neem de Bmw GT 530 😉

Leuk…dat was mijn eerste wagen. Een 1500s ( dubbele carburator ) uit 1964…. heerlijk wagentje. Ging zelfs 140 op de snelweg ( zonder gordels, what was I thinking ? ).

Is de find een notch-fast of squareback, en uit welk jaar ?

Zullen we doen dan :up: zal nog wel even duren.
                                  Heb het nu alweer te druk nu het wat kouder wordt 😉
                                  Hoop eind September.
                                  Staat er toch al 30 jaar. Zal niet op.een week aankomen zeker.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.