Luxeprobleempje

Home Forum Zeverhoekje Luxeprobleempje

• Maker
    Discussie
  • Teveel auto’s, moto’s ,Vespa’s. :engeltje: :engeltje:

Moto’s verkocht, nog eentje over, Vespa’s verkocht, ik reed er alleen mee in het zuiden van Frankrijk, mijn BMW is verkocht en de Mini van mijn vrouw staat te koop.
    Kortom, ik heb er genoeg van om taksen, verzekering ed. te betalen en heb dus een deel van het voertuigenpark verkocht, enkel de Mini moet nog weg.
    Buiten de Porsche en de Mehari komt er dus maar één auto meer.

De keuze; sowieso een BMW, maar het wordt een X3 of een 520d Touring, kan iemand tips geven? Zelf reed ik amper 6000 km per jaar met mijn 320d Touring, dus meestal zal mijn vrouw er mee rijden, maar toch….. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
    • [quote=”Ghost” post=177865]Is nog ni hier hoor.
      Maar er zullen veel foto’s worden gemaakt als we de auto bevrijden en terug in het zonlicht trekken.
      Weet wel ni of dit avontuur hier gaat passen :oops:[/quote]

Tuurlijk past dit hier, zo is het toch allemaal begonnen, met een luchtgekoelde volkswagen, waar zijn de tijden. :hail: Ik denk dat er veel dit zullen willen volgen.
      Neenee, maak er maar een mooi verslagje annex fotoreportage van, ik ben in elk geval enthousiast. :up:

Ive

Ik rij al 2 jaar met een x5. Zalige wagen. Rijdt vlot en soepel met 211 pk en al bij al zuinige 3.0 diesel. Verbruik net onder de 10L gemiddeld.
        Groot voordeel: zicht.
        rijhoogte geeft enorm overzicht t.o.v. gezinswagen en de spiegels zijn net de oren van Dumbo. 😉
        Nog groot voordeel: zithouding en instap. Vooral voor mensen die last hebben van hun rug.
        Enige nadeel: omvang, vooral bij parkeren op parkings van supermarkten of shopping centers 😮

Waarschijnlijk zal de volgende weer een X worden of toch in ieder geval SUV (Cayenne maar dan moet k opslag van mijnen baas krijgen :first: )

[quote=”joebarreke” post=177863]Hey Luc, en waarom een diesel als je toch niet veel KMS doet? Binnenkort kost de diesel toch evenveel als de benzine :what:[/quote]

Tja, als boerke van de Kempen zit het dieselgevoel er toch diep in, kwestie van onze tractoren en pikdorsers en zo, je weet wel. :driver:

Is nog ni hier hoor.
            Maar er zullen veel foto’s worden gemaakt als we de auto bevrijden en terug in het zonlicht trekken.
            Weet wel ni of dit avontuur hier gaat passen 😳

Ik zou voor de X3 gaan.

Hey Luc, en waarom een diesel als je toch niet veel KMS doet? Binnenkort kost de diesel toch evenveel als de benzine :what:

[quote=”Ghost” post=177859][quote=”bladerunner” post=177853]Oldtimer op komst?, leg uit ❓ :?:[/quote]
                  Weet je toen we in Essen waren op de oldtimer beurs.
                  Toen stond er al een VW Typ3 Fastback.
                  Was vroeger mijn vader zijn favoriete auto.
                  Nu heb ik zo eentje gevonden in dezelfde kleur.
                  Staat al 30 jaar stil op dezelfde plaats.
                  wagen heeft 49 dkm en is nieuw binnenin.
                  Een echte barnfind :relaxman:[/quote]

Woow, die wil ik wel eens zien, knap. :first: :first:

[quote=”bccars” post=177855]Ik weet dat het geen bmw is, maar what about a Porsche Macan ?[/quote]

En wat als ik dan van de borduur rij en er niet meer opgeraak? :happy: :happy:

Neenee, gene Macan of wat dan ook van Porsche, ik hou van mijn oud 11’fje maar niet zo van die SUV’s van Porsche. Trouwens , het wordt een jonge tweedehands, en heb er twee op het oog, een X3 van 2 jaar of een 520d Touring van 3 jaar, beiden goed uitgerust met niet teveel kilometers, en even duur.

[quote=”bladerunner” post=177853]Oldtimer op komst?, leg uit ❓ :?:[/quote]
                      Weet je toen we in Essen waren op de oldtimer beurs.
                      Toen stond er al een VW Typ3 Fastback.
                      Was vroeger mijn vader zijn favoriete auto.
                      Nu heb ik zo eentje gevonden in dezelfde kleur.
                      Staat al 30 jaar stil op dezelfde plaats.
                      wagen heeft 49 dkm en is nieuw binnenin.
                      Een echte barnfind :relaxman:

Tja ik zou voor de X3 gaan. maar ne touring is natuurlijk ook altijd mooi.

Vandaag toevallig bij de lokale dealer geweest en er stond een x5 M5.0Diesel 381pk jawadde 😀 😀 zalige auto.
                        De verkoper wist al direct ewa kopers voor de mijne, maar ik blijf nog even met de mijne rijden.

Ik weet dat het geen bmw is, maar what about a Porsche Macan ?

Oldtimer op komst?, leg uit ❓ ❓

Ik zit hier met hetzefde probleem.
                              3 autos ingeschreven 1 bromfiets 1vrachtwagen 😯 nog een oldtimer op komst :think:
                              Zot ben ik eigenlijk. We zijn maar met 2 en rijden alles samen max 30 dkm :bounce:

Zal uw voorbeeld best eens volgen.

X3 geeft wat meer ruimtelijk overzicht, 520 lager dus sportiever gevoel.
                                Idem ivm rijeigenschappen.

Ik zou voor de touring gaan. Die wordt in Dland gebouwd. Alles X wordt in usa :puke: gebouwd.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.