maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

Home Forum Porsche Uitstappen maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

• Maker
    Discussie
  • Gisteren geen toerrit gedaan maar toch ook +100km op de teller van “den 44” gezet.
    BTW 15 augustus is een maandag en ook een feestdag :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 75)
    • Hihi, grappig toeval …

:first:

[quote=”bccars” post=239470]Cool Harley, niks leuker dan op SPA rijden ![/quote]
          [quote=”Harley G” post=239473]:mrgreen: het is een ander soort SPA :)[/quote]

sedert deze quotes zal onderstaande reclame altijd een brede grijns op mijn gezicht toveren:

iwc.jpg

@Harley, als uwe MAN CAVE klaar is, zal ik eens stoppen :popcorn:

De mensen die er niet bij waren hadden weer eens ongelijk 😆

IMG_7196.JPG

IMG_7197.JPG

IMG_7198.JPG

IMG_7199.JPG

IMG_7203.JPG

Wachten op de aan sluiters die ergens op een andere parking stonden ? :popcorn: En natuurlijk de Cava stop die welkom was bij deze temperaturen .

IMG_7189.JPG

IMG_7191.JPG

IMG_7192.JPG

IMG_7195.JPG

Zeker voor herhaling vatbaar :up:

IMG_7183.JPG

IMG_7186.JPG

IMG_7187.JPG

IMG_7188.JPG

Voila terug thuis van een schitterend lang weekend met de P vrienden , Kijk zelf maar !

IMG_7172.JPG

IMG_7177.JPG

IMG_7181.JPG

een paar korte nachten hebben me weerhouden om mee te rijden met de QL groep op zondag. maar toch met een medeforummer op maandag een mooie lus gereden in de oostkantons. vertrekpunt stuwmeer Weser nabij Eupen en eindpunt op een gekend leuk italiaans terras in Francorchamps voor een lekker hapje in goed gezelschap.
                      thx :up:

DSC05310s.jpg

Wij hebben gepast voor de rit maar hebben ‘s avonds wel mee een hapje gegeten. Ziet er een leuke bende uit en hebben toch weer een paar nieuwe gezichten gezien.
                        Heb sinds gisterenochtend een 600km afgelegd en heb moeten vaststellen dat 15/08 in “de Ardennen” synomiem staat met brocant in zowat elk dorp dat uit meer dan 50 huizen bestaat. 🙂
                        Leuke wegen gedaan, aan een spportief-toeristisch tempo (afhankelijk van de voorloggers)
                        Dit smaakt naar nog! Volgend jaar wil ik dat classic arrangement van QL doen!

De rit was inderdaad plezant, ongedwongen en lekker (de cava) :applaus:
                          Meer van dat. (ik heb ook nog een rit in aanmaak, maar zal voor volgend voorjaar zijn, denk ik)

Korte samenvatting van ons ritje gisteren:
                            Ongedwongen, relax, plezant.

Meer van dat.
                            :drink:

:drink:
                              Rare jongens die Walen 8)

Vandaar dat ik deze zomer die benzinepomp aan de carrefour 1 Km verderop nooit gevonden heb :think:

:happy: :happy: :happy:

Vroeg zo ooit de weg in de Walen en die mens zei: Vous êtes tous pret monsieur, au premier carrefour à droite”

30km verder had ik nog steeds geen enkele Carrefour gezien :mrgreen: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.