Home › Forum › Porsche Uitstappen › maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?
- Dit onderwerp bevat 75 reacties, 19 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 2 maanden geleden door bccars.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
[quote=”taffy” post=239757]Wij komen waarschijnlijk zondag in de buurt.
1 extra roadbook graag :happy:[/quote]
No problemo
Carrefour op de chaussėe de LiegeWij komen namiddag ook af.
Rond 12u vertrekken we uit Alken om dan via enkele mooie wegen om 14u in Marche te zijn. :driver:
Waarschijnlijk komen we met 3 wagens.Welke Carrefour?
Volgens Google liggen er 3 in de buurt.
Ik vermoed die in Allée du Monument.Dus nog 1 roadbook graag. :up:
Dan ga ik eerst de lotto moeten winnen….
Voilà, de beton ligt er. :happydance:
Route voor morgen ook snel (allé ja) effe uitgestippeld. 261km tot in het hotel. Geen 100m snelweg. Stukje Frankrijk meepikken.
We zullen de Maas voor een heel stuk volgen om daarna no een “La Semoy/Semois” te volgen.
Vervolgens richting Marche en Famenne via Han-sur-lesse en Rochefort
Dan heb ik het zonder echt gepland te hebben, toch de bedding van 3 bekende rivieren gekruist.
Ik heb afgesproken met nog een forummer om 10h aan de bekendste suikerfabriek van het land om aldaar af te zakken richting Namen.
Indien er nog laattijdige geïntereseerden zouden zijn, feel free to join maar de nadruk morgen licht op “cruisen”. :driver: :coolness:@Harley, zal eens stoppen als de 991 targa er staat :coolness:
Wij komen waarschijnlijk zondag in de buurt.
1 extra roadbook graag :happy:
Ik moet de heenreis nog uitstippelem maar dat zal voor morgenavond zijn.
Denk eraan om via gewone N-wegen richting Namur te cruisen en van daar langs de oevers van de Maas richting Dinant. Ofwel volg ik de Maas dan verder tot over de grens met Frankrijk ofwel begin ik aan een mini trappisten/abdij bier route…richting Marche-en-Famenne…. Morgemavond uitstippelen en in de Garmin laden en zondagochtend :coolness: :driver::first: :first: :first: amuseer dhulle :driver: :driver: :driver:
[quote=”KROKODILE” post=239656]Ik breng de tripy mee. :driver: :driver:[/quote]
En Nicky dan?
ruzie
:coolness:@ Bert V, ah jij weet mij wonen en komt geen goede dag zeggen :what:
Zo groot zal het nu ook weer niet worden, hoor. De helft van wat ik oorspronkelijk in gedachte had maar dan ook voor een derde van dat budget. Dat geld kan ik dan gebruiken voor andere dingen. :driver: :drink:A-Mano zal voor een andere keer worden. :drink:
Heb gisteren de kader voor de fundering zien klaarliggen, zal blijkbaar toch nog een redelijk optrekje worden :popcorn:
[quote=”TheFab” post=239663]
Zondag en/of maandag een ritje, je kan altijd aansluiten. Laat maar iets weten.[/quote]OK, da’s helemaal geen slecht idee, I’ll keep it in mind.
Maandag misschien, want normaal gezien ga ik zondag de oostkantons verkennen met een forumgenoot als dat bevestigd wordt.Stand van zaken:
– Reservatie in Jacquemart, zondag om 19:00. Momenteel gereserveerd voor 12 personen.
– Start rondrit, zondag om 14:00.Normaal starten we aan de parking van QL maar op 15/08 is er ‘Marche 1900’ en de kans is groot dat de voorbereidingen het verkeer in het centrum wat problematisch maken.
Daarom afspraak op de parking van de Carrefour in Marche.
Fabian zal roadbookjes meebrengen.
Opgepast, het is hier dan wel een speeltuin voor Porsches, vergis jullie niet, circuit Francorchamps is het ZEKER niet.
[quote=”TGeert” post=239645]Waar en hoe laat willen jullie met de rit vertrekken ?
We zijn afgelopen weekend met de daily in de buurt geweest van QL en hebben daar toch wel enkele mooie wegen kunnen ervaren.
Dit smaakte naar meer :driver:Als de planning wat mee zit komen we misschien af.[/quote]
Ik ga dit aan PatrickVB overlaten. Patrick zal de locatie en starttijd hier posten.
Straks roadbook van 2015 wat aanpassen. ‘k Zal er een stuk of 10 meebrengen.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.