maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

Home Forum Porsche Uitstappen maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

• Maker
    Discussie
  • Gisteren geen toerrit gedaan maar toch ook +100km op de teller van “den 44” gezet.
    BTW 15 augustus is een maandag en ook een feestdag :think:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)
    • [quote=”bccars” post=239612]Ik heb spijtig genoeg geen budget over voor de quartier latin. Zal dus inspiratie van het moment worden dit weekend.[/quote]

Zondag en/of maandag een ritje, je kan altijd aansluiten. Laat maar iets weten.

Ik breng de tripy mee. :driver: :driver:

Waar en hoe laat willen jullie met de rit vertrekken ?

We zijn afgelopen weekend met de daily in de buurt geweest van QL en hebben daar toch wel enkele mooie wegen kunnen ervaren.
          Dit smaakte naar meer :driver:

Als de planning wat mee zit komen we misschien af.

Ik heb spijtig genoeg geen budget over voor de quartier latin. Zal dus inspiratie van het moment worden dit weekend.

Brasserie Jacqemart :

Jochen
              Snoer
              PatrickVB
              HarleyG
              TheFab
              Krokodille
              Rollie (ovb)

Wij gaan mee naar Brasserie Jacqemart in Hotton.

ons ook! Ik hoop dat ze Spa rood hebben :drink:

Zet ons maar op de lijst voor de Brasserie Jacqemart in Hotton Fabian :happydance: :popcorn: :drink:

Zondagnamiddag rit met roadboek, s’avonds etentje in Brasserie Jacqemart in Hotton.
                      Wie deelneemt aan het etentje dient hier een boodschap achter te laten ivm reservatie.

Geen stress Patrick! Ik rijd gewoon zondag via via naar daar, hang mij 2,5uur in die SPA bruis en mss kunnen we met z’n allen ‘s avonds iets gaan eten!? Maandag eventueel samen wat rondrijden en op het gemakske richting huiswaarts? Kan ook zijn dat ik om 11h op zondag al ergens in de omgeving aan het sjezen ben. Kunnen we mss aanpikken ofzo….

Ik zal hier eens moeten rommelen in de schuif met roadbooekskes zeker?

Maar printen of kopiekes maken zit er niet in bij gebrek aan infrastructuur. :first:
                          QL heeft zelf roadbooks maar zitten af en toe flink wat slechte stukken in.

Een niet alcoholisch weekend voor de Gert, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :respect2: :respect2: :respect2:
                            Moest wel effe denken bij YS zijn opmerking.

Een ander soort SPA ? Op het Porscheforum ?

Blauw, of ga je eens gek doen en rood kiezen? :popcorn:

:mrgreen: het is een ander soort SPA 🙂

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.