maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

Home Forum Porsche Uitstappen maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

• Maker
    Discussie
  • Gisteren geen toerrit gedaan maar toch ook +100km op de teller van “den 44” gezet.
    BTW 15 augustus is een maandag en ook een feestdag :think:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
    • Cool Harley, niks leuker dan op SPA rijden !

Voilà, dan toch maar geboekt in QL via Booking.com was er blijkbaar nog plaats. :happydance:
        Heb wel het SPA arrangement er moeten bijnemen maar dat vind ik niet erg. 🙂

A-Mano zal voor een andere keer worden. :drink:

Succes met het zoeken naar een overnachtlokatie. Hou ons zeker op de hoogte van je aanwezigheid.

:bounce: kreeg net een bevlieging om toch ook naar QL af te zakken maar het is volboekt…. Kan een beetje afleiding gebruiken……

[quote=”Boxsterwalter” post=239376]:bounce: :bounce: Mag dat weekend niet buiten :happy:

@ sensa als ge wilt zal ik wel een paar dagen op uw madam passen , ik doe geen vlieg meer kwaad :happydance:[/quote]

Spijtig dat je er niet bij kan zijn. Teveel laweit gemaakt vorig weekend?

Als Sensa ook aanwezig is zijn we al met 7 Porsches.
              Jochen, Snoer, Krokodille, PatrickVB, Rollie, TheFab, Sensa(?)
              Niemand vergeten of nog kandidaten?

Wij hebben ook nog onderdak gevonden voor 14 – 15 augustus in de Ardennen , dat zal daar weer in orde zijn volgend weekend ! :driver: :drink:

:bounce: :bounce: Mag dat weekend niet buiten :happy:

@ sensa als ge wilt zal ik wel een paar dagen op uw madam passen , ik doe geen vlieg meer kwaad :happydance:

Voila. Geboekt in QL voor zondag op maandag 14-15 aug :driver:

Ronny,
                      spijtig genoeg zijn we er niet, tis hier werkendag vandaag. Alles aan het inventariseren en klaarzetten voor de heropbouw van de motor.
                      Misschien tot het WE van 15 aug. Amuseer jullie en de groetjes aan uw madam.

Fab niet maar wij wel.
                        :drink:
                        Zie pm

Hey Fab, even verwarring. Zijn jullie er nu ook al?

[quote=”Sensa911″ post=239305]Hier geen risicos genomen en nu al geboekt in Quartier Latin… Morgen zijn we weg voor 2 dagen naar D’ardenne :driver:
                            Voor het weekend van de 15de nog geen nieuws, als QL meevalt en als we oppas vinden gaan we dan nog eens …. Cross fingers!!! 😀 😀 :D[/quote]

Zorg maar alvast voor de oppas, QL valt best goed mee.
                            Laat ons zeker iets weten als je er bent, waarschijnlijk gaat Snoer er ook zijn. Dan zijn we al met 4 Porsches om een ontspannend ritje te maken.

Geniet ervan. Hier is het volop werken in de tuin voor de P-Man cave….
                              Zal blij zijn als de beton er zaterdag ligt en op zijn plaats blijft liggen…
                              The missess wilde mss nog iets boeken in de omgeving van Durbuy voor 14 op 15 maar ik denk dat we het bij A-Mano gaan houden….

Hier geen risicos genomen en nu al geboekt in Quartier Latin… Morgen zijn we weg voor 2 dagen naar D’ardenne :driver:
                                Voor het weekend van de 15de nog geen nieuws, als QL meevalt en als we oppas vinden gaan we dan nog eens …. Cross fingers!!! 😀 😀 😀

[quote=”Sensa911″ post=239212]Hier heel veel goesting om die Quartier Lantin een keer te doen, alleen vechten we nog met een oppasprobleem voor het weekend van de 15de augustus. :bounce:

Afhankelijk hoe het de volgende dagen verloopt zouden we (als er dan nog plaats is) er daar begin volgende week al kunnen naartoe gaan… al hoop ik dat oppasprobleem ook voor de week van de 15de opgelost te krijgen. :engeltje: [/quote]

Ideale gelegenheid om samen een toerke te doen!

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.