maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

Home Forum Porsche Uitstappen maandag 15/8 feestdag = uitstapdag = rondrit ?

• Maker
    Discussie
  • Gisteren geen toerrit gedaan maar toch ook +100km op de teller van “den 44” gezet.
    BTW 15 augustus is een maandag en ook een feestdag :think:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
    • [quote=”Yellow Submarine” post=238628]Eén dag? Wij zitten van 12 tot 16 augustus in Schotland… :ass:[/quote]

Vorige week nog geweest met de 968 en er zijn echt prachtige wegen om met de Porsche te rijden!

Hier heel veel goesting om die Quartier Lantin een keer te doen, alleen vechten we nog met een oppasprobleem voor het weekend van de 15de augustus. :bounce:

Afhankelijk hoe het de volgende dagen verloopt zouden we (als er dan nog plaats is) er daar begin volgende week al kunnen naartoe gaan… al hoop ik dat oppasprobleem ook voor de week van de 15de opgelost te krijgen. :engeltje:

Maar, om heel eerlijk te zijn, moest het weer “te Belgisch” zijn, rijden we terug naar Italie. Ik heb ook hier achterstand in de routes die ik nog wil doen!

Gisteren ingeschreven zonder probleem, betaald en bevestiging gekregen voor ok. :respect2:

QL is aanrader. Maar of je daar nu nog kan boeken????

Ik was van plan een schoon toerke te gaan doen in de Oostkantons, mix van bezienswaardigheden en vlotte stuurwegen.

Maar ik hou in het oog wat er hier nog passeert en pik dan misschien aan want mijn uitstapje met de Rollie vorige keer was me zeer goed bevallen !

Er zijn trouwens ook een paar mooie routes naar de Nurburgring. Maar de Ring zelf krijg je mij niet op, dat laat ik over aan de zotten of aan degenen die met de auto kunnen rijden !

Ardennenoffensief. Plenty mooie routes daar …

[quote=”Harley G” post=239060]Doe eens een voorstel….2-daags ardennenoffensief?
                  van zondag op maandag. (Zaterdag ga ik wellicht betonski steken voor mijn Porsche Men Cave :happydance: )[/quote]

Ons weekend is reeds geboekt, omgeving Durbui (uitvalbasis PatrickVB). Huisje geboekt in Barvaux.
                  Hoofdzakelijk om de lokale festiviteiten te bezoeken, maar een ritje zal er ook wel bij zijn.

Vorig jaar zijn we met enkele forummers samen naar de Nurburgring gereden , 1 overnachting aan het pitlane hotel Dorint en in de ochtend een toerke op ‘de groene hel’ .

Wij hebben hier zeer goede herinneringen aan en willen dit nog wel eens een keertje herhalen …
                    Was dikke FUN : :driver: :music: :drink:

‘s Morgens tijdig vertrekken en zij die er een daguitstap willen van maken keren ‘s avonds terug huiswaarts.
                    De anderen maken er een 2- of 3-daagse trip van. ( idee van onze junior , 6 jaar … )

Het roadbook heb ik nog liggen en vorig jaar is er een apart topic gewijd aan deze korte maar superleuke trip ! :up:

Hier interesse … Weekje verlof, dus :driver:

Doe eens een voorstel….2-daags ardennenoffensief?
                        van zondag op maandag. (Zaterdag ga ik wellicht betonski steken voor mijn Porsche Men Cave :happydance: )

Zijn er hier nog verdere plannen????
                          Mijn vrouw mist de Porscheforum uitstappen … we hebben ze bijna allemaal gemist dit jaar :bounce:

:think: hier moet er op 14/aug op het werk overnacht worden. dus die beurt moet ik laten passeren

:think: hm, mss moet ik al op14/08 aan mijn ritje beginnen en dan ergens overnachten in de Ardennen-Luxemburg-Moezel… :coolness:

Eén dag? Wij zitten van 12 tot 16 augustus in Schotland… :ass:

De 15de vrij, ah interessant. Misschien weer een leuke dag voor een toertje …

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 75)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.