maandagmorgen 04/01 de gracht in gegaan.

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Crash Foto’s maandagmorgen 04/01 de gracht in gegaan.

• Maker
    Discussie
  • Maandagmorgen 04/01/2010 omstreeks 9.30 uur heb ik ook pech gehad en in een bocht rechtdoor geschoven en de gracht ingeduikeld.
    Resultaat : voorzijde in stukken (bumper, radiator …).

Eén voordeel : IK WAS NIET MET DE PORSCHE MAAR MET DE SKODA DUS EEN GELUK BIJ EEN ONGELUK. Deze is full onnium (zonder vrijstelling) dus alleen maar wat ongemakken ermee. Maar doet een mens weer tweemaal nadenken. Omdat de P mooi in de garage stond opgeblonken had ik deze niet genomen. Het was misschien tegen 20-30 km/uur dat ik de gracht ben ingegaan maar als ik dan zie wat dit kost (voor de verzekering toch, oef) dan prijs ik mezelf weer gelukkig dat het “maar” met de skoda was. Ik heb weer wat meer begrip voor mensen die tegen een slakkegang op de wegen rondrijden 🙂 !:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”rjf”:3n47190n]Nou daar had je ons ff liggen 😮

Geluk bij een ongeluk dat het “maar” een skoda is…[/quote]

Ik vond het te goed om zo de post niet te beginnen 😈
      @ fdeville : gewoon de zomerbanden.

Extraatje is dat de garage nu getelefoneerd heeft en na goedkeuring van de verzekering (is ondertussen bevestigd) komt de volledige nieuwe voorzijde van een RS erop (de wagen is een RS-line). Nu niet dat ik er wakker van lig, aan de garage gezegd dat ze hun plan ermee trokken 😆

😆 😆 de groene jongens man toch die gaan zot worden als ze die boom zien 😀 D

Anoniem

Holla, schrikken 😯
          Nog goed afgelopen!
          En nu Uw makelaar goe zot maken 😈

Ene hopelijk woont daar geen groene jongen in de buurt, anders zou je nog een proces aan Uw been kunnen krijgen voor “onopzettelijk beschadigen van de natuur” 🙂

Anoniem

Had je winterbanden of reed je me gewone zomerbanden ?

rjf

Nou daar had je ons ff liggen 😮

Geluk bij een ongeluk dat het “maar” een skoda is…

Das pech heben,
                maar zoals je zegt. gelukkig maar de Skoda, en gelukkig full omnium zonder vrijstelling…
                en gelukkig zonder gewonden

Geeft wel wat geloop en gebel… maar voor de rest geluk dat het de Porsche niet was 🙂 )

goed begonnen ………..
                  gelukkig nieuwjaar

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.