MACAN 2.0

• Maker
    Discussie
  • Hallo iedereen,

Heeft er hier al iemand ervaring met de Macan met 2.0 viercylinder onder de kap? Heeft hij genoeg power om het nodige rijplezier de geven?

Ik hoor jullie ervaringen graag 🙂

Bedankt

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Heel fijne wagen met leuk geluid.

We hebben test gereden met de diesel (258pk) en ook de 2.0 en de benzine was net iets vinniger en fiscaal vriendelijker (helaas ook iets om rekening mee te houden).

We hebben deze ondertussen 1 jaar en 10k Km en verbruik ligt op 14 liter.

Meer power is leuk om dergelijke wagen is vooral om chill rond te rijden en op uw gemak aan te komen op uw bestemming.

Aanrader 😉

Klopt, fijne auto met leuk geluid. We hebben gereden met de diesel (258pk) en de 2.0 en we vonden de 2.0 iets vinniger en ook vooral fiscaal vriendelijker (helaas moet hier ook rekening mee gehouden worden). Verbruik ligt op 14 liter.

Ondertussen 1 jaar in gebruik (mijn vrouw rijdt hiermee en heeft 10K km) en heel fijne auto. Meer power is altijd leuk maar dergelijke wagen is vooral om chill rond te rijden.

Eens mee gereden toen de mijne (diesel, ook 258pk) in onderhoud was.
          Heeft genoeg power, geen probleem. Is luider dan de diesel, maar wel fijn, de diesel is dan ook eerder een stofzuiger qua sound :-).
          Kruipt sneller in de hoge toeren heb ik de indruk. Plankgas vanaf 0 lijkt agressiever in de diesel, zal door het grotere koppel zijn.
          Eigenlijk niets slechts over te zeggen, vlotte wagen.

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.