MACAN GTS het aftellen kan beginnen

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan MACAN GTS het aftellen kan beginnen

• Maker
    Discussie
  • :happydance: Eindelijk is het zover , vandaag de bevestiging gekregen de levering van onze Bompa zijn nieuw speeltje is voorzien in week 3 :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • XXX

Morgen in de krant; Macan geleverd met slagroom :happydance:

Proficiat Walter en veel plezier morgen met de GTS :up:

dat heeft ze dan weer fijn geregeld, TOP ! en proficiat met je verjaardag.. :applaus: :applaus:

Geweldig! Alvast proficiat met je verjaardag en je GTS, Walter!

Morgen 10 Feb ben ik jarig :drink: en wie heeft dit allemaal achter mijne rug geregeld denk je !!!! ons Bomma zodus nog ene :sleep: keer slapen en mag mijn nieuw speeltje gaan afhalen :happydance: :happydance: :happydance:
            Fotokes volgen dan zeker .

die 14 dagen zijn intussen al 3 weken geworden :think:

:up: dan heb ik een goed excuus om terug in Willebroek naar de keuring te gaan en ineens de GTS te komen bewonderen….. :first:

XXX

14 dagen, het begint te korten :up:

Onze Bompa moet nog 14 dagen geduld hebben :happydance:

[URL=http://www.animaties.com/cat-porsche-1455.htm][IMG]http://www.animaties.com/data/media/1455/porsche-bewegende-animatie-0006.gif[/IMG][/URL]

verdorie, ik wist niet dat twee maanden zo lang konden duren :bounce:

nee, zonder raar volk, maar ik denk wel te weten vanwaar onze rokende snoeper de keuze voor karmijnrood heeft gehaald :popcorn:

mb.png

Is dat raar volk daar ook bij inbegrepen?

image-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11-12-13-14-15-16-17-18-19-20-21-22-23-24-25-26-27-28-29-30-31-32-33-34-35-36-37-38-39-40-41-42-43-44.jpeg

Geduld wordt beloond Walter, benieuwd om irl te zien :first:

:up: :up: :up: :up:

Geweldig om te horen Rollie , Sinterklaas das nog een paar nachtjes slapen , maar ja gij zijt ook een braaf ventje hé . :happydance:

en dat is niet meer zo lang Rollie, nog geen zweethandjes gekregen van’t stres? .. :happydance: :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.