Macan vs F-Pace

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Macan Macan vs F-Pace

• Maker
    Discussie
13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • gouts et couleurs …
      waarom ze de F-pace in vgl zetten met de McAnn blijft voor mij een raadsel. Hij is qua volume eerder de tegenhanger van de KJN.
      ik zag er vandaag eentje in het wild en vind hem veeeeele malen mooier dan een de type 92A en mijlen voorop tov de type 9PA ❗

De nieuwe Mitsubishi :first:

‘t Ligt misschien aan mij maar dan vind ik idd dat Porsche beter bezig is.

Ivm SUV’s:
          https://www.youtube.com/watch?v=S5MsopCiWog
          Artist impression?

Ivm die Disco, dat is dan wel de enigste dat geen 100% SUV is, maar wel een echt terreinbeest… Ook al is hij weeral 1000 keer luxueuzer dan zijn eerste voorvader waarmee ze nog de camel Trophy reden.

Da’s idd iets helemaal anders! :first:

Dan vindt ik dit toch beter geslaagd :respect2:

BompaLawijt.jpg

Hier nog zo’n draak:

Wat is dat extra hok dat daar hangt te bengelen achter de achterwielen? Een duivenkot? 😕

Moest je me gezegd hebben dat dit de nieuwste Mazda SUV Crossover X dink is, ik zou je geloofd hebben.
                    Niet mijn ding dus.
                    Dan kan je beginnen argumenteren over PK’s, wegligging, comfort, etc… maar dat boeit me niet.
                    YMMV :salut:

Moest je me gezegd hebben dat dit de nieuwste Mazda SUV Crossover X dink is, ik zou je geloofd hebben.
                      Niet mijn ding dus.
                      Dan kan je beginnen argumenteren over PK’s, wegligging, comfort, etc… maar dat boeit me niet.
                      YMMV :salut:

Ik heb paar keer met de versie van 180pk gereden.
                        Eigenlijk genoeg power voor dagdagelijks verkeer, maar ik ondervond ook wel dat stuiterig gevoel.
                        Geen verkeerde wagen, maar zou ik die nu echt kopen ? Moeilijk.

Ach, ik gewoon een probleem met die fancy suv’s. Een Macan heeft wel nog een bepaalde aaibaarheidsfactor, maar die Jag, of nog erger, de Bentyajagojejoo, dat werkt gewoon niet. Je hebt de Range Rovers, de BMW X5 en de Macan. Al de rest mag gecrunched worden voor mijn part.

Ik vind hem best geslaagd die F-pace. Heb nog wel het interieur niet gezien en er niet mee gereden.

Ik zag in september in Ieper dergelijke Jag staan, met Britse platen. Het kan de vermoeidheid na de pas gelopen marathon geweest zijn die me parten speelde, maar ik vond het een lompe bak… Waar is de fashion police als je ze nodig hebt?

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.