Macan Zunsport grilsetje geplaatst

Home Forum Zeverhoekje Macan Zunsport grilsetje geplaatst

• Maker
    Discussie

• XXX

Mijn wederhelft vroeg, wat moet je voor uw vaderdag?
      Dan moet ik niet lang nadenken want dan gaan er optielijsten en andere snuisterijen door het hoofd.
      Recent heeft ‘den Bompa’ een setje van Zunsport op zijn 992 gemonteerd en dat is mooi en degelijk materiaal.
      Dus, setje besteld, vandaag geleverd = vandaag geplaatst.
      Klein uurtje werk en hop ze staan erop.
      Goed verpakt, en op de website zelfs een filmpje over de montage stap per stap uitegelegd.

Hier de foto’s:
      De doos 

Wat er inzit

De instructievideo

Voor

Na

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
    • XXX

Die van Rennline zijn goedkoper maar uit aluminium gemaakt, deze zijn RVS en passen perfect.
        Tja, dan kost het iets hé.

Komt men over de hond, dan komt men ook wel over de staart.

Ja hallo  400 à 500 ballen voor een paar onnozele roosterkes, da’s er ook niet neffen 
            k weet het, een gat in uwe koeler kost ook geld, maar dit is toch wel een beetje overdreven voor een beetje kiekendraad …

gaat niet meer nodig zijn, vandaag bod op de wagen gehad….

XXX

De link naar de Grill set voor een 718 Cayman S:

https://www.zunsport.com/en/porsche-718-boxster-and-cayman-full-grille-set-a?filter=329  

Op hun website https://www.zunsport.com/en/product/all  het tab-blad ‘GRILL SHOP’ aanklikken.
                Dan kan je in de linker kolom het merk en het model kiezen.
                Daar krijg je 4 keuzes:
                de buiten grill set
                de front grill set
                de volledige set
                de side vent grill set

Ziet er goed uit ! Bij zunsport zelf besteld dan?

deze zou ik dan nemen maar vind ze niet? https://www.youtube.com/watch?v=f0Vcy10z5MI

[size=100][b] Hier ook de zunsportgrillen gemonteerd op de 992 !! geen stenen en bladeren meer . 

PS / ZIJN OOK VOOR DE 718 BESCHIKBAAR ? ENKEL BOUWJAAR juist doorgeven .[/b][/size]

Waar heb je die besteld? zal ook voor 718 zijn?

XXX

Als er iemand interesse heeft in zulk een set, ik heb een ‘Loyalty Card’ ontvangen waarmee je 15% korting krijgt.
                        Gewoon even mijn member nummer gebruiken tijdens het bestellen: 1006 48622
                        Ik heb er niets aan, enkel een extra trekking in een prijzentombola.
                        Mijn geluk kennende stelt dat toch niets voor maar jullie hebben wel direct 15% korting.

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.