Home › Forum › Porsche Talk › Machtswissel bij Porsche
- Dit onderwerp bevat 29 reacties, 15 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 3 maanden geleden door Plumber.
-
MakerDiscussie
-
23 juli 2009 om 10:31
vanmorgen heeft Porsche officieel bekendgemaakt dat Wendeling Wiedeking en Holger Haerther met onmiddellijke ingang Porsche verlaten. Ze blijven beschikbaar om als consultant op te treden.
De nieuwe mannen aan de macht zijn Michael Macht (what s in a name) en Thoms Edig.Op Liebe zu Ihm het volledige artikel.
-
MakerDiscussie
-
Boxster = kappersauto. Zou dat niet komen door het feit dat een Boxster altijd cabrio is?
Als je naar de kapper geweest zijt, heb je altijd zo van die fijne kleine haartjes die overal prikken. Als je met de boxster het blokje om kan rijden, dan zijn al die haartjes weggewaaid. Van daar Boxster = kappersauto denk ik 8)Gezien de afwezigheid van een weelderige haardos ben ik vrijgesteld van een kapper. Mijn eega neemt die taak tondeuzegewijs op zich en zij rijdt met … een Clio. Oef, valt dat even mee zeg… 😛
Xaverius , welkom als Porschist !
Een “echte” Porschist (denk dat we hier allen zo zijn) kan van elke Porsche genieten.
Het zijn de “posers” die sommige modellen “not done” vinden. Maar dat zijn sowieso zielige mensen om medelijden mee te hebben. Die hun menig telt niet. Iemand die een Boxster bv een “kappersauto” vindt (wat dat ook moge betekenen) die heeft een gebrek en zulke mensen moeten we met de nodige zachtheid behandelen. Dat doe je toch ook met andere geestelijk gehandicaptenAnoniem26 juli 2009 om 23:53en bovendien zou Porsche al lang niet meer bestaan moesten de “waterkokers” (924,944, …) er niet geweest zijn !
Xaverius,
Enkel de “échte” Porschisten waarderen elk model hoor. Er zijn reeds eindeloze discussies gevoerd over dit onderwerp maar dat is toch wat ik er van denk 😉
Anders moeten ze zich maar de “échte 911-ers” noemen 😈
Maar dan mogen de waterkokers waarschijnlijk weer niet meedoen…
And so on… 😈Ik ben pas een paar maanden geleden ‘binnen getreden’ in de wereld van Porsche. Ik lees dat Windeking oa de Cayman heeft ‘bedacht’. Wel, zonder uiteraard alle details te kennen moet ik stellen dat voor mij een Cayman de mogelijkheid biedt om Porsche te kunnen rijden. Een (nieuwe) 911 behoort simpelweg (nog) niet tot mijn mogelijkheden. Misschien is voor de ‘echte’ Porschisten een Cayman of Boxster ‘not done’ -en in zulke gedachten kan ik deels inkomen als ‘echte Saabist’-, maar ik ben fier dat ik (eindelijk) een Porsche heb en dus ja, ik ben die man met de vreemde naam daar dankbaar voor.
van die 50 miljoen moeten ze wel de helft aan liefdadigheid geven ze
dus heeft hij nog 25 miljoen om op te doen
kunde al tijdje mee voort zekerenfin heb mijn kandidatuur gesteld kun nooit weten dak de job krijg
en voor de liefdadigheid aanvraag gedaan of ze ons geen clublokaal willen zetten met een shop aan
hehe
Hallo,
Inderdaad moderator je hebt gelijk…… de verleiding was te groot voor mij…..ook mijn excuses !
Wat KKT betreft, hij moet dus echt weer het laatste woord hebben…..ik doe zelfs de moeite niet meer om te reageren ………
Mvg Philip911 🙂 ) )[quote=”plumber”:3feieput]Sorry mannen maar hou op met zo te bekvechten op het forum.
Het geeft mij, en andere forummers waarschijnlijk ook, een slecht gevoel.Als jullie zo nodig willen ruzien, mail, chat of bel met mekaar. Of ga samen een pint drinken en praat het uit. 😀 Plumber[/quote]
Groot gelijk en hierbij onze verontschuldigingen.
Moesten niet gereageerd hebben, allemaal boter aan de galg.
Hoe meer de kraai zich wast, hoe zwarter ze wordt.Samen een trappist drinken hadden wij al voorgesteld, helaas…
Beloof hierbij plechtig om NIET meer off-topic te gaan.
😡 evil: 😡
😕
Phillip911 get on-topic!!! 😡
Mods ban it.
[quote=”plumber”:15k1w0wv]Of ga samen een pint drinken en praat het uit. 😀 [/quote]
Of ben je bang?Sorry mannen maar hou op met zo te bekvechten op het forum.
Het geeft mij, en andere forummers waarschijnlijk ook, een slecht gevoel.Als jullie zo nodig willen ruzien, mail, chat of bel met mekaar. Of ga samen een pint drinken en praat het uit. 😀
Iedereen een zonnig weekend gewenst en veel P plezier.
Plumber
KKT voelt zich blijkbaar aangesproken…… hoeft geen verdere uitleg…..maar als het nodig is zal ik er nog wel een schepje bovenopdoen……
Wat de verontschuldiging betreft; als je niet tussen de regels kunt lezen dan is dat alleen maar jammer voor jou……lees het misschien nog even opnieuw…..ik heb er wel een voorwaarde aan toegevoegd…..als u begrijpt wat ik bedoel.
Wat mijn oprispingen betreft zal ik niet nalaten om de waarheid en de realiteit hier op het forum te ventileren zoals u zo mooi formuleert….
Wat de taxatie betreft…..maakt u zich vooral geen zorgen en wees vooral niet te voorbarig….. zoals ik al zei : “elk in zijn eigen nest”.
Als besluit…….. ik kan u alleen maar straffen met mijn minachting KKT….. uw naam zegt het zelf ….. kleine ………..
Altijd bereid om u van repliek te dienen en wat meer uitleg te verstrekken …..
Mvg Philip911 😀 D D[quote=”philip911″:1jneujgh]Hallo,
Wat een wereld hé…..mensen die zich ergeren aan de verdiensten van een ander, die ze helemaal niet kennen……. en het zelf aandurven om “achter de rug” van een “vriend” geld te vragen aan een Porsche verkoper omdat ze “advies” (lees wat amateursinfo) gegeven hebben die eventueel tot aankoop geleid heeft. Da’s pas erg en beschamend…[/quote]
Beste Philip911,
Weeral niet nauwkeurig gelezen.
“Wat mij ergert: bij Porsche gaat het blijkbaar nog enkel om de centen, liefde voor het machientje is ver te zoeken.”
Dat staat er, niets meer, niets minder.
Ook zéér slecht “ingelicht” blijkbaar aangaande die “Porsche verkoper”, even natrekken a.u.b.
En… even ter herinnering:
“[i]Re: EVEN PROBEREN
Berichtdoor philip911 » wo jul 01, 2009 6:02 pm
Hallo,Dankjewel 911-lover, hij ziet er niet alleen prachtig uit maar is dat ook…..draait als een Pfaff naaimachientje….nog een paar kleine details en dan is “ze” af….
Ben inderdaad wat te enthousiast geweest in der beginne….. het is zoals KKT zegt; na de euforie komt de realiteit en het daarna het plezier om het machientje inderdaad in “sublieme” toestand te krijgen…. we zijn bijna zover.
Wat KKT betreft; misschien ben ik inderdaad wat vooringenomen en zie ik soms spoken…misschien was het inderdaad niet slecht bedoeld….als dat zo is wens ik mijn oprechte excuses aan te bieden aan KKT……ik ben inderdaad soms “lichtontvlambaar” vooral wanneer ik teleurgesteld ben ……….
Maar goed, ‘t is zoals met het Elfje…. het kan alleen maar beter worden….
Mvg Philip911 🙂 ) [/i]”En nog eentje ter herinnering.
“[i]Beste Philip,
Al deze mooie foto’s zijn voor mij geen verkoopsargument. Voor deze mooie 968 kan je max. 15 K krijgen, en dan…
De foto’s zijn veeleer het bewijs bij uitstek om deze P bij te houden en ervan te genieten, als het past.Uw 968 is perfect, gelijk welke aankoop zal dit NIET zijn.
Alleen, even uw rechtermistlicht vastzetten. 😉 😉
Der teufel.
😈 😈 😀 ( twisted: “[/i]
Is de taxatie van uw “naaimachientje” wat tegengevallen soms?
‘t is zo typisch en zo voorspelbaar, Philip911 keert de zaken om.
Dadelijk weer wat verontschuldigingen? Of tot uw volgende oprisping?
[/quote]Het is dus goed om af en toe even in de spiegel te kijken…..
Prettige avond of dag verder !!!! 🙂 ) ) Mvg Philip911[/quote]
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.