Mag ik jullie voorstellen aan Lola

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Mag ik jullie voorstellen aan Lola

• Maker
    Discussie

• Jaborrem
    Deelnemer

Dag Allemaal,

Het is er uiteindelijk dan toch van gekomen. Na drie jaar zoeken (geduld wordt beloond zeker ?) Hierbij enkele foto’s van mijn 911 Carrera G50 :

– Bouwjaar 1988 (datum eerste ingebruikname 11/05/1988)
      – 76500 Km
      – Belgische wagen
      – Met onderhoudsboekje en car-pass
      – In mijn bezit sinds 19/09/2009 en aangeschaft na diagnose
      – Voor mij in prachtstaat.

http://borremansjan.magix.net/

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • Voor mij ook origineel houden, maar zoals hierboven beschreven zijn pinkerglaasjes veranderen nu geen onomkeerbare zaken. Heb zelf echter meestal een dubbel gevoel bij die witte pinkers. Oranje steekt toch mooier af ….

Origineel houden roepen velen en zal bij verder verkoop zeker positief zijn .
          Doch zoals pinkers en velgen vind ik dat dat moet kunnen .
          Hou de originele bij en dan kan de wagen nog steeds in originele stand verkocht worden .
          Zoiets zijn helemaal geen ingrijpende en niet meer terugdraaiende maatregelen.
          Ook ik heb mijn CS naar mijn smaak verandert doch alles origineel heb ik nog in mijn bezit en gaat niet weg tot de wagen verkocht moest zijn .

origineel houden 8)

Dag allemaal
              en iedereen,

Bedankt voor de reacties en vooral wanneer je op travi klikt (mooi zenne, merci), binnenkort zorg ik – zoals gevraagd – voor wat extra fotomateriaal.

Naar het verleden van de wagen toe :

Haar kreukelzones en lasnaden zijn toch intact. De moterkap is wel vervangen of herspoten (bleek ook tijdens de diagnose). Verder waren er naar de carrosserie toe geen aanmerkingen. Aangaande het aantal km : het onderhoudsboekje is – zo lijkt mij toch – correct ingevuld. En dan is er ook nog het car-pass certificaat.

De vorige eigenaar, met wie ik nog contact heb, lijkt mij een oprecht man. Het laatste jaar had hij trouwens maar 300 km met de wagen gereden (op schouwingsbewijs) en toen zijn we elkaar tegen het lijf gelopen. De rest van het verhaal deel ik nu met jullie.

Toen ik er in het begin even aan dacht om witte richtingaanwijzers te plaatsen (als accent), werd mij dit door de garage ten stelligste afgeraden – “hou ze zo origineel mogelijk” was hun devies. Wat is jullie mening hierover ?

Zo, geniet nog van het weekend zou ik zeggen 😆

Jan

ferm zo zwart en met vleugel, veel plezier ermee 😀

proficiat ❗ en veel rijplezier

Als de km.-stand klopt en het elfje is ongeval vrij, dan kan je nog héél veel plezier beleven samen met zwarte Lola.

😉 😈 😉

Gaandeweg zal je haar ware aard wel leren kennen, voorzichtig zijn, she gets you down on your knees.

Lola is een zij hé Philip (tenzij het een travi is natuurlijk) 😈

“She walks like a woman but talks like a man”

Ziet er idd prachtig uit….graag nog wat foto’s aub en gelukgewenst met de aankoop van je klassieke 911. Het G-model is een begrip, zoveel is zeker.
                        Is het een “hij” of een “zij” ????? 🙂
                        Mvg Philip911 🙂

Mooie wagen.
                          Als je je instellingen van Magix op een voudig stelt kan je de gewenste foto doorlinken naar hier 💡

Nu moet het lukken…

En bedankt voor de reactie.

Jan

Van harte welkom hier en gefeliciteerd met je wagen .
                              Ik kan helaas wel nog niet zien hoe ze uitziet daar je MAgix album nog volledig leeg is .

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.