- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door .
-
Discussie
-
24 juni 2013 om 01:12
Hallo iedereen,
als de liefde voor porsche afhangt van het verschijnen van de gevreesde midlife crisis… dan heb ik al een twintigtal jaar een dikke midlife crisis. Porsche heeft me altijd al ‘gekitteld’.
Tot nog toe ben ik echter vnl. bezig geweest met oudere engelsen. Restaureren van een triumph of MG is relatief makkelijk en betaalbaar.
Maar je wil de lat steeds wat hoger leggen, vorig jaar heb ik onze MGF verkocht om een eerste stapje richting de ‘crisis’ te zetten, en hebben we een boxster gekocht. Een 2.7 uit 2001. Waaw, het geluid, solide, krachtig. Ik beschouw het een beetje als een porsche ‘light’.
Sindsdien heb ik de microbe goed te pakken, en enkele weken geleden heb ik een 911 3.2 uit 1987 gekocht. Niet perfect, maar prima rijwaardig. Ik heb m nog niet, er moest nog eerst een nieuwe voorruit in. Spannend.
De meest logische vraag op een forum is ‘wat zou ik kopen?’, ik ben minder logisch geweest ‘wat heb ik toch gekocht?’.
Bij deze heb ik me dus ineens voorgesteld. Bedankt om te lezen.
Groeten,
Wim.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.