mag ik mezelf even voorstellen…

Home Forum Stel jezelf even voor ! mag ik mezelf even voorstellen…

• Maker
    Discussie

• wim vekemans
    Deelnemer

Hallo iedereen,
      als de liefde voor porsche afhangt van het verschijnen van de gevreesde midlife crisis… dan heb ik al een twintigtal jaar een dikke midlife crisis. Porsche heeft me altijd al ‘gekitteld’.
      Tot nog toe ben ik echter vnl. bezig geweest met oudere engelsen. Restaureren van een triumph of MG is relatief makkelijk en betaalbaar.
      Maar je wil de lat steeds wat hoger leggen, vorig jaar heb ik onze MGF verkocht om een eerste stapje richting de ‘crisis’ te zetten, en hebben we een boxster gekocht. Een 2.7 uit 2001. Waaw, het geluid, solide, krachtig. Ik beschouw het een beetje als een porsche ‘light’.
      Sindsdien heb ik de microbe goed te pakken, en enkele weken geleden heb ik een 911 3.2 uit 1987 gekocht. Niet perfect, maar prima rijwaardig. Ik heb m nog niet, er moest nog eerst een nieuwe voorruit in. Spannend.
      De meest logische vraag op een forum is ‘wat zou ik kopen?’, ik ben minder logisch geweest ‘wat heb ik toch gekocht?’.
      Bij deze heb ik me dus ineens voorgesteld. Bedankt om te lezen.
      Groeten,
      Wim.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • wel, ik ben nu ettelijke weken op de baan met het luchtgekoeld oudje. Zalig gevoel. De boxster rijdt geweldig goed, te goed, handelbaar, behoorlijk snel… en toch grijp ik naar de 911.
        Het geluid, het gevoel, het eerder spartaans rijden, weten dat je met een icoon op de weg bent.
        Weliswaar met wisselend succes. De cardan heeft er al eens uitgelegen, de starter heeft al eens kuren, heb al aan ‘zeel’ gehangen aan de auto van mijn vrouw, met haar achter het stuur… geen aanrader :). Blijft een droomauto.

Ja er zijn fotos beschikbaar van al deze wagens denk zelfs dat ze hier ergens op het forum staan.

Gelukkig, dat ik er niet afgezwierd word 😀 Ik vind dat beide merken een mooie en rijke geschiedenis hebben. En dan ben ik verkocht, als een wagen een geschiedenis heeft, een ziel.
            Zijn al de triumphen rijdend. Foto’s beschikbaar?

groeten,
            Wim.

het doet mij plezier dat er ook een Triumph liefhebber op dit forum komt,ben reeds vele jaren Triumph liefhebber (40jaar),wij hebben een spitfire,een TR4,eenTR6 en een Dolemite SPRINT in onze collectie,en natuurlijk enkele Porsches;Dus van harte welkom en veel veilige km met uw Porsche.

Van waar ben je want de 911 uit Balen had ik ook zien staan?

Amaai allemaal bijoukes hoor, veel plezier met de nieuwe 911

Jij moet nogal een garage hebben 😀
                    Kwestie van prioriteiten zeker 😉
                    Proficiat!

Harley, ik zal dan wel een toereke doen met een iets vuiler exemplaar, maar ik ga ook rijden, geen twijfel. 🙂
                      En Bladerunner, ja sorry, dat is er misschien wat over. Ik ga me even gedeisd houden. Uit uw profiel blijkt dat u tevens een 3.2 uit 1987 bezit. Dan hebben we al een binding. :respekt:

Een lief, een vrouw, 2 Porsches, MG, een stuk of wat Thriumphen, goe bezig… :hail: :hail:

Prachtige collectie.
                          Ook niet Porsches kunnen mooi zijn.
                          Je zult wel veel moeten poetsen op zaterdag dat is een nadeel bij zoveel moois op de stoep.
                          Wij kunnen dan lekker rijden!!!!

sorry, mijn vorig lief (gele MG) is wat klein uitgevallen, en de groene TR had je nog te goed.
                            Bij deze rechtgezet.
                            Groeten,
                            Wim.
                            CopyofP1020973.JPG

Dag iedereen,
                              leuk om zo veel ‘welkomstwoorden’ te mogen lezen. Ik heb al één ding begrepen, ik ga wat foto’s moeten doorsturen, vrees ik. Van de boxster, toen ie nog in Le Roeulx stond, waar ik m gekocht heb vorig jaar. En dan van de 911, deze staat momenteel nog in Balen. Er vroeg iemand naar mijn ex, de gele MG was mijn vorig lief. Eigenlijk was ie voor mijn vrouw, maar hij reed zo leuk dat ik er vaak mee weg was. De 911 komt in de plaats van de groene TR8, die heb ik enkele weken geleden aan een ware liefhebber verkocht. De blauwe TR6 doe ik nooit weg, en de witte kleine MG is mijn troetelkind. Nu hoop ik dat ik niet van het forum gezwierd word, omdat ik foto’s van engelsmannen gepost heb.
                              Tot op heden ben ik dus nog in blijde verwachting van de 911, wel spannend. Ik moet toegeven, de TR8 had een V8 onder het vooronder, met een mooi diep geluid. Maar het geluid van de 911 is onovertroffen.
                              601282_356178197819373_137998728_n.jpg

03062013261.jpg

03062013265.jpg

CopyofP1050343.JPG

DSC05879.JPG

P1060319.JPG

Groeten,
                              Wim.

Welkom Wim !
                                Veel plezier met je *porsche :driver:

welkom,

Wim

Welkom naam genoot, en de beste keuze van Porsche die je gemaakt hebt. :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.