mag weg

• Maker
    Discussie
  • mag weg!!

zoek ze maar elders

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Wim

[quote=”neilson” post=100158]ze staan hier alleen maar op aanvraag van een persoon die hier lid is…[/quote]

????????? waarom post deze persoon ze dan zelf niet op het forum.

Maar zal draadje op slot doen, en niet verwijderen, want wie weet meld zich hier iemand die ze wel wil hebben.

Plus laat je niet zo vlug op de kast jagen, dit item is iets wat een echte Porsche liefhebber niet zo graag ziet.
      En op een forum zullen er altijd wel eens meningen gegeven worden die niet altijd even leuk zijn.
      Maar dat is dan het nadeel van een vrije meningsuiting. 💡

denk niet dat ze hier iets zijn met die apadaptors

en dat is idd een CLEANED prijs voor liefhebbers onder elkaar!!

bij deze verwijder de boel hier maar

PB

Ik ben zelf ook lid op Cleaned, en daar staat je set velgen
          aangeboden MET adaptors, en is de prijs ook daar 999€ of zijn de adaptors er nu plots wel bij?

Tweedehands gaan die adaptors vlot van de hand aan een 200€…

>> Of hoe je 200€ kan terug verdienen. << Schermafbeelding2012-06-15om21.07.49.png

Geen binnenbanden, puur tyrestretch. Vind ik mooier dan zo ballon banden :mrgreen:
            dus dat is persoonlijke smaak.. schade?? hangt van jouw rijstijl af, ik ben VOORZICHTIG

ze staan hier alleen maar op aanvraag van een persoon die hier lid is…

Je product aanprijzen kan beter 🙄

Het zijn volgens mij velgen van een 928S/S2/S3 en niet van een 928-S4 want die had op de achteras een bredere maat.

Verder ziet het niet uit om zo’n smalle bandjes op een 7J velg te monteren, en dat laat de foto dan ook duidelijk zien.
              OK een kwestie van smaak maar ik denk dat het merendeel het met me eens zal zijn.
              Op een 7J velg hoort minimaal 205 te zitten, bij 195 steekt de rand ook al naar buiten en is gevoelig voor schade.
              Dat die 165/40/16 band blijft zitten vind ik al heel knap!, montage zal een hele kluif zijn geweest en waarschijnlijk zit er een binnenband in?

Mijn advies: verkoop de velgen en banden apart en maak enkele goede foto’s van alle 4.
              Die smalle banden raak je sneller op een ander forum kwijt denk ik 💡

euch ?

Geachte topicstarter,
                  Mooi dat je ons forum gevonden hebt!
                  De users van dit forum zijn zeer zeker geïnteresseerd in je bericht, maar zijn -om te beginnen- nog harder geïnteresseerd in wat je te vertellen hebt: wie ben je, wat houdt jou bezig, waarom Porsche, … stuff like that.
                  Stel jezelf even kort voor in DIT deel van het forum en je bericht wordt binnen de kortste keren weer vrijgegeven.
                  Zolang dit niet gebeurt blijft jouw bericht met een slotje staan.

Hopend op een nieuwe, interessante, leuke gebruiker…

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Het onderwerp ‘mag weg’ is gesloten voor nieuwe reacties.