mahalo aloha to porsche forum.be from me

Home Forum Stel jezelf even voor ! mahalo aloha to porsche forum.be from me

• Maker
    Discussie
  • hello all,

mijn naam is Robin,ben 32 jaar oud en woonachtig aan de kust.(blankenberge/zeebrugge)
    na 10 jaren intens mijn hobby (surfing) achterna te gaan over de gehele wereld ben ik uiteindelijk terug beland in belgenland.mijn laatste venture van 5 jaar zuid-afrika heeft me meer dan ooit doen beseffen hoe goed europa wel geregeld is.
    ben al sinds jaar en dag porsche 911 fan en mijn vorige relatie met een duitse vanuit stuttgart heeft er niets aan verbeterd :music: telke male als we in stuggy waren ging ik de porsche platz in zuffenhausen bezoeken en koffies gaan drinken bij het mercedes benz museum 😀 …

naarmate je ouder wordt begint de porsche droom omwille van de nodige cashflow meer en meer in bereik te komen.
    momenteel ben ik me aan het oriënteren.
    ik hou enorm van de classic lijnen van de 911 3.2 targa of cabrio
    maar aan de andere kant vind ik een 996 carrera een zeer veel auto voor relatief weinig geld optie.
    ben zelf niet echt het sleuteltype en redelijk ordelijk/punctueel ingesteld.

mijn stiefpa rijdt met een boxster en zweert bij de motor middenin.idem cayman.
    maar ik kan maar niet over de 911 look komen;)

enige forumleden van regio kust om eens mee af te spreken ivm advies,…….
    kan mijn geld maar één keertje uitgeven dus zou het graag goed doen;)

talk soon,

mahalo aloha,

robin
    0477 272056

attached foto on location in good old stuggy….

IMG_5351.JPG

IMG_5332.JPG

IMG_5335.JPG

IMG_5337.JPG

IMG_5394.JPG

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
    • hello funny,

op welk emailadres kan ik je contacteren ivm 9 september/koolkerke meeting?

greets,

robin

Welkom!
        [IMG]http://i47.tinypic.com/2cprcww.gif[/IMG]

welkom, ook is surf nu al 16jaar dus dat zijn al twee hobby’s die we gemeen hebben. Ging meestal in zeebrugge surfen, nu door tijdsgebrek is het toch al wat geleden.

Het forum word er beter op met de dag 😀

Welgekomen en de 911 volgt, dat is een feit dat zeker is zo te lezen.

PT

Aloha ahi ahi Malihini !! ooo/

Welkom en Succes met je zoektocht ! :drink:

Dat is pas een enthousiaste liefhebber 😀 . Welkom! :drink:

kwam recent deze 911 tegen @ cotes des basques in biarritz…

hierdoor werd mijn quest vintage 911 vs modern 996 nog groter;)

IMG_5251.JPG

IMG_5260.jpg

Ben aan het overleggen maar komt goed voor de 9de!! Laat je nog iets weten Funny!!!

dank je allemaal voor de hartelijke verwelkoming,

@ funny & snoer 964

ik zal zeker langskomen in koolkerke;)
                      ik kijk er al naar uit…the porsche feeling rules……..

aloha,

robin

Welkom en veel plezier in de zoektocht streekgenoot….
                        Ik kom naar RLC 9/9 😀

Wim

Welkom Robin op het forum, en de rest komt ook wel goed zoals ik lees. 😉

Welkom en succes met je zoektocht !
                            Leuke voorstelling trouwens :respect2:

Robin,
                              benvenutti en veel succes met je zoektocht. Ook daar zal je veel leute aan beleven. Zelf kan ik je niet helpen vanwege iets met geen kaas van geëten enz.
                              Ciao,
                              Luc

Ja k’zal er me maar bij neer leggen zeker :first:

[quote=”snoer 964″ post=105649]De Funny was me weer voor :respect2:[/quote]
                                  Ja de mijne is nen gt3 he snoer . 😳 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 33)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.