- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 5 maanden geleden door .
-
Discussie
-
20 augustus 2012 om 09:48
hello all,
mijn naam is Robin,ben 32 jaar oud en woonachtig aan de kust.(blankenberge/zeebrugge)
na 10 jaren intens mijn hobby (surfing) achterna te gaan over de gehele wereld ben ik uiteindelijk terug beland in belgenland.mijn laatste venture van 5 jaar zuid-afrika heeft me meer dan ooit doen beseffen hoe goed europa wel geregeld is.
ben al sinds jaar en dag porsche 911 fan en mijn vorige relatie met een duitse vanuit stuttgart heeft er niets aan verbeterd :music: telke male als we in stuggy waren ging ik de porsche platz in zuffenhausen bezoeken en koffies gaan drinken bij het mercedes benz museum 😀 …naarmate je ouder wordt begint de porsche droom omwille van de nodige cashflow meer en meer in bereik te komen.
momenteel ben ik me aan het oriënteren.
ik hou enorm van de classic lijnen van de 911 3.2 targa of cabrio
maar aan de andere kant vind ik een 996 carrera een zeer veel auto voor relatief weinig geld optie.
ben zelf niet echt het sleuteltype en redelijk ordelijk/punctueel ingesteld.mijn stiefpa rijdt met een boxster en zweert bij de motor middenin.idem cayman.
maar ik kan maar niet over de 911 look komen;)enige forumleden van regio kust om eens mee af te spreken ivm advies,…….
kan mijn geld maar één keertje uitgeven dus zou het graag goed doen;)talk soon,
mahalo aloha,
robin
0477 272056attached foto on location in good old stuggy….
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.