Make-A-Wish Belgium zoekt porsche

Home Forum Porsche Talk Make-A-Wish Belgium zoekt porsche

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche liefhebber

Make-A-Wish Belgium Vlaanderen vervult de hartenwensen van kinderen tussen 3 en 18 jaar, die lijden aan een levensbedreigende ziekte.

Deze week donderdag 31/08/2006 gaat de hartenwens van Miguel in vervulling: hij gaat racen op het circuit van Zolder (samen met onze Make-A-Wish peter Kris Wauters).

Uiteraard in een Porsche!

Om de rit van Ronse naar Zolder wat specialer te maken, zouden we hem een stuk van dit traject willen laten meerijden met een snelle wagen.

Is er iemand die deze wens zouden kunnen helpen vervullen?

Alvast onze dank om deze vraag in overweging te nemen!

Vriendelijke groeten,

interesse bel dan 0478/44.89.35

PS NEE HET GAAT HIER NIET OVER MIGUEL DE SECRETARIS VAN PCT WANT DIE IS NOG FIT GENOEG .

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • amai daar gaat hij zeker mee content zijn.
      wie ni 😉

make a wish gaat uitkijken naar een andere datum maar we hebben als club een voorstel gedaan om hem mee te nemen naar de porsche francorchamps days in mei

en als ik vanavond een telefoontje krijg van de moeder mag miguel mijn naamgenoot meerijden op 3 september tis wel geen circuit maar tzal zeker ook plezant zijn om eens door vlaanderen te koerse 😆 😆

schoon gebaar he van mij 😉 😆 😉

ken

Dat is inderdaad een prima idee cab ’88
          mss is het nu al te laat zoals je zei….

Targaboy zal ons wel op de hoogte houden zeker ❓

Anoniem

heb ik ook al es gedaan met de garage hier. Het desbetreffende kindje zijn droom was met een Ferrari mee te rijden. Was hier zo geregeld en heeft een leuk toerke mee kunnen rijden.

Anoniem

I know Ken.
              Ik wou maar zeggen, misschien kan iemand die op vrijdag toch gaat rijden dat kind een rondje meenemen, dan is het gewoon een dagje later dan gepland en moet het geen grote teleurstelling ondergaan.
              Daarvoor moet natuurlijk Make A Wish gecontacteerd worden en daarvoor is het nu al een beetje laat denk ik.
              Ze zullen zelf wel een andere datum regelen maar ik vind het spijtig voor dat kind dat zoiets waar het waarschijnlijk lang naar uitgekeken heeft plots wordt verplaatst.

ken

is natuurlijk heeeeel spijtig nieuws

Hopelijk kan zijn wens op een andere datum misschien nog wel in vervulling gaan!!

@ cab ’88

Deze rit was gepland op donderdag, blijkbaar is er vrijdag niets gereserveerd.

Anoniem

Dat is echt wel spijtig ❗ 😕

triestige mededeling
                      net een bericht gekregen van Make-A-Wish Belgium

het gaat niet door, jammer om te melden maar het circuit van zolder heeft een jongen weer ongelukkig gemaakt. Zijn droom was om eens met een porsche op het circuit te rijden maar dat kan hij nu wel op zijn buik schrijven want het circuit had vergeten dat ze het hadden verhuurd aan een bedrijf

daar aan zie je waar de menselijkheid zit zelfs aan de peter van make a wish Kris Wauters heb je niks.

jammer maar ik moest dit toch eens melden

ja de droom blijft hetzelfde 😆 😆 maar die groeit met de jaren he
                        van 944 2.5 naar 911 targa is een hele stap maar alles op zijn tijd he 😉

mooi initiatief, kan jammer genoeg niet, moet binnenkort al teveel vrij nemen… Maar dat maken we ook wel goed met de vroemdag hé 😉

Ah Kris van die andere dan onze Koen & Chris 😆

PS NEE HET GAAT HIER NIET OVER MIGUEL DE SECRETARIS VAN PCT WANT DIE IS NOG FIT GENOEG .

Maar de droom blijft hetzelfde 😈

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.