Man bijt Hond

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Man bijt Hond

• Maker
    Discussie
  • Ik kom straks met de P in Man bijt Hond op tv één 😛 Om 19u40, dus binnen een goe uur al !

Dit naar aanleiding van Justine Henin die afgelopen weekend een nieuwe turbo cabrio gewonnen heeft… en ze wouden laten zien dat een P geen vrouwenwagen is => onpraktisch, geen bagageruimte, teveel vermogen, tricky wagen, etc… Ze legden de antwoorden soms een beetje in mijn mond en ik hoop dat het niet té erg gaat overkomen allemaal… want die mannen kunnen plakken en knippen zoveel ze willen natuurlijk… ik juist wél graag vrouwen die met Porsche rijden 😛 twisted:

We zullen wel zien hé, toch weer een ervaring rijker … heb hier enkele leuke foto’s terwijl die mannen bezig zijn, maar ik kan niet inloggen op mijn FTP account 😥 Zal voor later zijn…

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
    • Ne gast met een pooierkleurig interieur in ne Porsche
      die zegt dat vrouwen niet met zulke auto’s kunnen rijden
      wil je niet kennen…

gr
      J

weet iemand mischien wie dat die andere porsche rijder is ❓ ❓ ❓
        want denk dat die man een van deze dagen probleemen met mijn vrouw gaat hebben die rijd ook regelmatig met de 965 en heeft daarvoor geen te korte armen of benen 😉
        anders steven proficiat je heb je naald goed uit de hooiberg gehaald 8) 8) 8)

[quote=”Steven964″:1ogju53o]Jaja, uitzonderingen zijn er altijd, maar ik heb toch nog maar heeeel weinig vrouwen gezien die Porsche rijden, laat staan er zelf 1 bezitten.

Dus daar moet nekeer verandering in komen hé, da ze nie beginnen denken dat ik de zondag nr een gay meeting ga ipv nr een porsche rondrit haha 😛 [/quote]

Ik kom ‘s morgens regelmatig een vrouw tegen met een 993.
          Af en toe aan de bakker ook een met een 993TT

Vrouwen met smaak dus 😉 )

Heb spijtig genoeg de aflevering gemist.

En idd, bi man bijt hond wordt er veel verdraaid. Lang niet zo fair als ze willen doen overkomen. Mensen worden makkelij afgebeeld als zonderlingen door het editeren…

Ik heb het deze middag gezien. Heel mooie P 8)
            Het komt wel een beetje “vrouwonvriendelijk” over maar zoals gezegd,
            die mannen bewerken de opnames zodanig tot het hun goed uitkomt… Spijtig maar eigen aan de media zeker…
            Je moet dat gewoon met een korreltje zout nemen… net zoals die agenten die stonden te flitsen, dat was ook opgezet spel.
            Je mag dus niet alles geloven wat je op tv ziet 😉

Trouwens, vandaag zeiden ze in het nieuws dat elke aflevering van “Man bijt hond” rond de 25.000 eur kost 😯
            Begrijpelijk als je zegt dat ze voor 2 minuutjes beeldmateriaal een uur stonden te filmen!

Jaja, uitzonderingen zijn er altijd, maar ik heb toch nog maar heeeel weinig vrouwen gezien die Porsche rijden, laat staan er zelf 1 bezitten.

Dus daar moet nekeer verandering in komen hé, da ze nie beginnen denken dat ik de zondag nr een gay meeting ga ipv nr een porsche rondrit haha 😛

Ja inderdaad dat van die vrouwen was echter niet zo mooi verteld zeker als je weet dat mijn vrouw al 3 Porsche’s heeft gehad. Nu rijd zij het liefst met mijn 965, en ja ze weet heel goed het ding op de baan te houden en de gas weet ze ook staan. Maar ik denk ook dat iedereen hier zo wat zijn mening over heeft.

Het was inderdaad wat discriminerend voor de vrouwen en ik had al bij de opnamen het gevoel dat ze echt die kant uitwilden. Het moest erop neer komen dat een Porsche niks is voor iemand als Henin, meer niet.

Ik heb zeker een half uur zitten vertellen tegen die mannen, maar ze hebben er enkel de stukjes waarin het over de vrouw ging uitgenomen, tja… beetje goedkoop hé. En ze legden soms de antwoorden al wat in mijn mond de sloebers.

Maar soit, ik vond het wel goed wat ik gezegd heb, een pratische wagen is het niet en je moet voldoende overhebben qua been en arm lengte, das gewoon een feit en telt zowel voor mannen als vrouwen hé.

Die andere man was misschien erover toen em zei “Porsche for men”, maar ook dit antwoord zal hem opgestoken geweest zijn, zover heb ik me niet laten drijven 😀

Ik zei hen ook dat een moderne Porsche rijdt als gelijk welke andere wagen met alle comfort en toeters en bellen… dat het enkel de oudere types waren die gevaarlijke wegligging hebben bij nat weer en ook hardere koppeling + soms moeilijke boite hebben, maar dat zenden ze niet uit natuurlijk.

Allé voordat ik hier verder kritiek krijg, I LOVE WOMEN IN PORSCHAS, alleen jammer dat er bijna geen zijn, ze zullen nu misschien et tegendeel willen bewijzen na het zien van dat stukje ? 😈

Ik vond het eigenlijk ook niet echt positief voor ons ‘imago’ als Porschisten en discriminerend voor de vrouwen… 😕
                    Ik ken vrouwen die een Porsche beter weten te beheersen dan sommige mannen.

Wim

Jammer dat ze dan mijn vrouw 1.60 mtr dan niet gefilmt en laten rijden hadden, kunnen ze dan nog wat van leren.
                      En dit alles dan in een 3.2 cabrio zonder alle toeters en bellen van een moderne auto.

Heb het stukje gezien op Man Bijt Hond….

Op televisie gaan zeggen dat vrouwen te korte armen en benen hebben
                        om met een Porsche te rijden???
                        Dat vrouwen het vermogen van zo een wagen niet kunnen beheersen???

De Porschist is gewoon belachelijk gemaakt op tv

Mijn mening
                        gr
                        J

Jammer dat ik het niet gezien heb. Iemand kan het online zetten ?

Heb het gisteren ook gezien en ik moet zeggen het was goed, ik heb echter 1 bemerking (kleintje) over je wagen maar deze ga ik hier niet neerzetten.

Luc

nonde… was gister te laat thuis,
                              als je het online kan zetten..graag 🙂 )

Het is straks nog herhaling om 13u35 😉

Anders zal ik wel eens zien om dat stukje online te zetten ergens…

jammer, heb het te laat gezien.

Heb je het kunnen opnemen en kans om het stukje online te zetten?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.