Man bijt Hond

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche filmpjes Man bijt Hond

• Maker
    Discussie
  • Ik kom straks met de P in Man bijt Hond op tv één 😛 Om 19u40, dus binnen een goe uur al !

Dit naar aanleiding van Justine Henin die afgelopen weekend een nieuwe turbo cabrio gewonnen heeft… en ze wouden laten zien dat een P geen vrouwenwagen is => onpraktisch, geen bagageruimte, teveel vermogen, tricky wagen, etc… Ze legden de antwoorden soms een beetje in mijn mond en ik hoop dat het niet té erg gaat overkomen allemaal… want die mannen kunnen plakken en knippen zoveel ze willen natuurlijk… ik juist wél graag vrouwen die met Porsche rijden 😛 twisted:

We zullen wel zien hé, toch weer een ervaring rijker … heb hier enkele leuke foto’s terwijl die mannen bezig zijn, maar ik kan niet inloggen op mijn FTP account 😥 Zal voor later zijn…

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
    • Groepsfoto haha:

Hier wat action pics 😛

jaja, mijn tv debuut viel al bij al nog mee 😛 Ze hadden inderdaad beter ons een stukje laten gassen, zou veel leuker geweest zijn 8)

Die gasten hebben hier wel quasi een uur zitten filmen hé en veel detailshots genomen enzo…. dit om uiteindelijk 2 minuten in beeld te komen, toch gek… maar twaren nog toffe pipo’s, ze kwamen hier zelfs al kijken uit de gebuurte wat er gaande was 😛

Steven,

zonder je te kennen en zonder het topic gelezen te hebben, had ik een zeer sterk vermoeden dat jij het was… 😉

…Goed gedaan…ik denk dat het allemaal niet zo sterk overkomt.

…’k had je wagen herkend 😉

S2

Juist gedaan, je hebt het er goed vanaf gebracht Steven 🙂

Mooie Porsche trouwens!

Ik vond het streetrace stukje wat uit de lucht gegrepen, ze hadden beter een mooie reportage over de Porsches gemaakt.

jongens te gek …maar owee hier komt een staartje aan hoor ik denk dat de vrouwen dat niet graag gaan horen 😆 😆

idem

Mail zat daarstraks ook in mijn inbox dat het op tv kwam

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.