- Dit onderwerp bevat 19 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 6 maanden geleden door .
-
Discussie
-
7 mei 2011 om 13:15
Bij mijn (ondertussen reeds verwijderde ) reactie op de nieuwe wettekst van onze waakhond;
(Wij als leek mogen hier blijkbaar geen commentaar opzetten, kwestie van uw plaats te kennen in de wereld.)
bij deze mijn reactie die ongeveer als volgt klonk …Nieuwe leden? Die worden hier al geruime tijd kordaat afgeblaft bij een eventuele eerste post waardoor het ook niet verwonderlijk is dat hier nauwelijks nieuwe leden te bespeuren zijn en dat dit een forum is en geen eliteclubje waar men lid moet van zijn voor men mag spreken.
Wil ik hierbij ook nog eens mijn gedacht zeggen dat ik evenveel zoniet meer respect heb
voor mensen die in alle stilte en rust van hun hobby, porsches dus, genieten zonder dit aan de hele (internet-)wereld kenbaar te willen maken met naam en toedracht.
Het kan dus ook gerust zijn dat zij hier al jaren meelezen zonder te posten maar op een bepaald moment raad en daad nodig hebben, of iets te koop hebben en dat dan hier willen posten… Ik zie daar geen probleem in dat dat dan hun eerste post is of voor mijn part hun enige …als’t u niet aanstaat moet ge’t maar niet lezen denk ik zo.
Het verwondert mij dan eigenlijk niet dat mijn kritiekje hierop direct verwijdert is, niet verplaatst naar waar wij wel mogen spreken als leek maar gewoon vuilbak.
Ik wil ook eens repliceren op de stelling dat het hier op’t forum om de mensen gaat en je dus uzelf moet voorstellen ed, dit is een porscheforum en geen datingsite en het gaat hier voor mij over porsches. Voor mij leuk en geen probleem als hier wat kameraadschap uit voortkomt, vorig jaar heel leuke tijd gehad in Stuttgart, misscoast, porscheritten,… komt grotendeels door het forum en de mensen die ik hier leer kennen ! Maar ik vind het erover als dit opgelegd wordt !
Zoals aangehaald, we moeten ook respect hebben voor mensen die in stilte, rust en eventuele anonimiteit willen genieten van hun porsche of hun interesse in dit merk.
Zij en hun eventuele opmerkingen zijn mij evenveel waard of van diegene die hier hun leven komen vertellen (ook als’t niet meer over porsche gaat, als het mij niet interesseert lees ik het niet en geef er geen kritiek op ook.
Voila, laat maar komen nu :-)))
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.