Mansory Panamera

Home Forum Porsche Talk Mansory Panamera

• Maker
    Discussie

• PJ Vandevelde
    Deelnemer

Misschien kennen jullie hem wel, maar wat vinden jullie van deze Porsche Panamera Turbo “G FORCE ONE”, getuned door Mansory?

Smaak is iets persoonlijk (degustibus coloribus…) maar ik vind de wagen afschuwelijk, maar wel zeer agressief.

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ive

Absoluut not my cup of tea.
        🙂
        Véél te opzichtig, en zijn rijkwaliteiten gaan nu ook ni echt spectaculair veranderen t.o.v. de originele versie.
        :sarcastisch

Hier nog zo een: https://www.youtube.com/watch?v=4PDnyNmhA4M

Niet mijn smaak maar ik zou het geluid wel eens willen horen tijden maximale belasting 😀

In het midden oosten is dit doodnormaal in onze streken niet echt hot, hier en daar een enkeling.
            Als ik wil gezien zijn zou ik daar wel mee rondbollen maar dat is niet echt mijn bedoeling.

Ik zou liegen moest ik zeggen dat ik voor geen geld van de wereld met deze wagen zou willen rondrijden, ik vind het er een klein beetje over :bounce: :bounce:
              Ieder zijn smaak natuurlijk

Spijtig voor de wagen, het geld en de eigenaar

:puke: :puke: :puke:

PDS

Ik heb hem al verschillende keren in Knokke gezien.

Ik zou er eerlijk gezegd niet mee durven rondrijden, mss net “te” :wtf:

:respekt: voor diegene die daar zoveel voor heeft betaald ! :respect2:

:salut:

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.