Manthey heeft nieuwe ‘baas’

Home Forum Porsche Talk Manthey heeft nieuwe ‘baas’

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • J

deed hij dat volledig onafhankelijk?
      Dat wist ik niet.

Ik denk dat er niet veel zal veranderen in het day to day management van het team.
      Porsche heeft nu wel wat meer te zeggen maar ik denk niet dat ze het roert volledig gaan omgooien.
      Tot nu toe heeft Manthey het heel goed gedaan.
      Ik hoop dat de back up van Porsche zelf alleen het team nog maar sterker zal maken.

Barslecht is het warschijnlijk ook niet. Olaf Manthey kwam in 2013 al als officieel fabrieksteam uit tijdens de 24 uur van Le Mans en won.

Maar op eigen benen pakte het team al vijf keer de overwinning tijdens de 24 uur van de Nürburgring. Das ook geen klein bier hè.
        Dus onafhankelijk met een eigen strategie is hier een bewezen succesforumule. Of dit met de inmenging van de fabriek zal blijven valt nog af te wachten.

PS helaas is Olafs zoon verongelukt en z’n dochter heeft geen interesse om de business verder te zetten. Dat hij Porsche zich laat inkopen doet hij eerder voor de continuiteit van z’n zaak dan wel uit technologische noodzaak.

J

Ik weet niet waarom dit slecht nieuws zou zijn.

Waarom zou dit een verarming zijn???
          Alsof Porsche er niet zijn hart en ziel instak om samen met Manthey schitterende prestaties neer te zetten.
          Alsof dat nu ineens zou veranderen omdat ze 51% aandeelhouder zijn.

Ik denk helemaal niet dat de prestaties vanaf nu zullen minderen.

“I’m sure this will help us to prepare even better for the challenges we are facing together in the WEC and I look forward to working with Olaf Manthey, Nicolas Raeder and Martin Raeder,” said Wolfgang Hatz, Board Member for Research and Development at Porsche AG.

ik weet niet of ik dit nu goed nieuws kan vinden.
            indien de greep van de fabriek te groot wordt is het wellicht een verarming van hun endurance racing excellence.

4 reacties aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.