Mark986 nieuwe speeltje

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mark986 nieuwe speeltje

• Maker
    Discussie
  • Eindelijk is het zover……

Na toch wel wat vreemdgaan bij andere merken (oa jag, bmw, audi etc) en proberen kwam ik altijd terug bij hetzelfde merk, Porsche :first:

Hier is het ook niet evident om te kiezen wat het beste is voor jezelf!
    Coupe of cabrio was het eerste….tja in mijn geval moest er toch een cabje in huis blijven.
    Dan is de keuze al snel minder en kwam ik bij een 911 en een boxster…..
    986 heb ik gehad en fijne wagen maar na 2 exemplaren viel dat model af, idem voor de 996….

Dan de keuze tss de 997 en 987????
    De 997 was eerst de meer evidente keuze vanwege power, zijnde een 911….
    De 987 had minder power maar zeer pittig aangaande sturen vanwege roadster concept en middenmotor, een 2.7,2.9 was toch net niet dat….Maarrrrr dan met een S 295pk gaan rijden en lap…. :applaus:

Het is dus de boxster S geworden. Eentje van een 1ste eigenaar met 54.000km, belgische wagen dus volle onderhoudshistoriek. De wagen is van 08/2007.
    Donker grijs met. en donker blauwe softtop en blauw volleder.

Wagen is reeds ingeschreven en in afwachting van mijn nrplaat… Dus nu in afwachting tot ophaling van ….
    :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
    • PROFICIAT man !
      Gewoon geweldig zo een Boxster en ja die 19-inch velgen… gewoon doen zou ik zeggen, staan perfect :up:
      Veel geluk met de nieuwe huisgenoot !

Knappe *porsche mark ! :coolness:
        Geniet er alvast van :driver: maar dat kan ook moeilijk anders met zo’n weer :relaxman:

Prachtig Mark, mooi exemplaar!

Dat is pas genieten om je nieuwe auto met zo’n weer te mogen ophalen 😀

Veel plezier ermee!

Vandaag de eerste keer gewassen… Als nieuw!
            Nu de juiste velgjes etc

😀 proficiat met uw aankoop, zeer mooi P, de weer is ook goed dus dak open en genieten

Super keuze van velgen! :applaus:
                En heeft Funny niet zo’n Carnewal uitlaat op zijn Boxster? :think:

Mooie wagen, geniet van het goede weer zolang het duurt.
                  Vele veileige km’s.

Stickerplaat gaat er niet opkomen, ga nog effe een plaathouder halen zodanig dat alles netjes staat.

Ben ondertussen al naar 19″ velgjes aan het kijken :engeltje: , de 18″ komen sowieso winterbanden onder…
                    De uitlaat ben ik aan het overwegen voor een aanpassing bij carnewal, wil het eerst es in het echt horen.
                    Dan mss nog een paar veranderingen van kleine lichtjes naar Led…iemand had dit met een cayman gedaan en was heel mooi dus overweeg ik dit ook wel 😀
                    boxstervelgen.jpg

Attachments:
                    • 130642.jpg

knap, knap! :applaus:
                      Veel zonnige kilometers gewenst. 😉

PT

Geniet ervan !! :up:

Mooie Boxster! Proficiat met de aankoop.

Proficiat!

S2

Heel knap!

Maar nu snel een “stickerplaat” vooraan 😉

Mooie wagen.

IMAG0483.jpg

IMAG0485.jpg

IMAG0484.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 67)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.