Mark986 nieuwe speeltje

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mark986 nieuwe speeltje

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Eindelijk is het zover……

Na toch wel wat vreemdgaan bij andere merken (oa jag, bmw, audi etc) en proberen kwam ik altijd terug bij hetzelfde merk, Porsche :first:

Hier is het ook niet evident om te kiezen wat het beste is voor jezelf!
      Coupe of cabrio was het eerste….tja in mijn geval moest er toch een cabje in huis blijven.
      Dan is de keuze al snel minder en kwam ik bij een 911 en een boxster…..
      986 heb ik gehad en fijne wagen maar na 2 exemplaren viel dat model af, idem voor de 996….

Dan de keuze tss de 997 en 987????
      De 997 was eerst de meer evidente keuze vanwege power, zijnde een 911….
      De 987 had minder power maar zeer pittig aangaande sturen vanwege roadster concept en middenmotor, een 2.7,2.9 was toch net niet dat….Maarrrrr dan met een S 295pk gaan rijden en lap…. :applaus:

Het is dus de boxster S geworden. Eentje van een 1ste eigenaar met 54.000km, belgische wagen dus volle onderhoudshistoriek. De wagen is van 08/2007.
      Donker grijs met. en donker blauwe softtop en blauw volleder.

Wagen is reeds ingeschreven en in afwachting van mijn nrplaat… Dus nu in afwachting tot ophaling van ….
      :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
      • Woensdag was het dus zover…. De boxster gaan ophalen! Daar aangekomen nog effe geknoeid met de voorplaat maar uiteindelijk wel gelukt. Dan het ritje van een 150km naar huis, heel braaf gereden :engeltje: !!! De laatste 2dagen natuurlijk super kunnen genieten van het weer!

IMAG0486.jpg

en?? nog altijd niks??

Amai van waar komen die platen man ?? :mrgreen:
            En benieuwd dat we hier zijn :driver:

Volgende keer toch 80 euro voor een spoedprocedure? Scheelt stress hoor 😀

nog steeds wachtende op platen….. :bounce: :bounce: :bounce:

Proficiat, veel plezier ermee !

Proficiat Mark en veel succes met je fantastische aankoop :applaus:

En oh ja… ik weet ondertussen ook hoe lang het wachten wel kan duren 😕

Proficiat!

En weer terug naar de Boxster .
                        Een dikke proficiat Mark

congrats :applaus: en euh, had de facteur verlof vandaag of pasten de kentekens niet in de postzak ❓

Proficiat Mark :first: :drink:

thx Geert!!! Hopelijk morgen mijn platen! Normaal ging de papa rijden (die heeft de P al gereserveerd voor: etentje, een receptie, werkvergadering,…..) 😆
                              Als er een probje is geef ik u een ringetje!

je mag ook altijd ne lift vragen he, alles voor het goede doel

proficiat Mark

@Olivier, de z4 is er nog…staat op u te wachten hé :engeltje: 😆 :coolness: , alles aan gedaan dat moest en meer zoals 19′ wielen etc …

@al mijn forumrakkers…… :bounce: :bounce: :bounce: ge maakt mij hier nog ni zot zekers…ik kan al ni wachten….tja, k’zal maar al beginnen fietsen dan hé :wtf:

:applaus: :applaus: :applaus:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 67)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.