Mark986 nieuwe speeltje

Home Forum Stel jezelf even voor ! Mark986 nieuwe speeltje

• Maker
    Discussie

• Mark986
    Deelnemer

Eindelijk is het zover……

Na toch wel wat vreemdgaan bij andere merken (oa jag, bmw, audi etc) en proberen kwam ik altijd terug bij hetzelfde merk, Porsche :first:

Hier is het ook niet evident om te kiezen wat het beste is voor jezelf!
      Coupe of cabrio was het eerste….tja in mijn geval moest er toch een cabje in huis blijven.
      Dan is de keuze al snel minder en kwam ik bij een 911 en een boxster…..
      986 heb ik gehad en fijne wagen maar na 2 exemplaren viel dat model af, idem voor de 996….

Dan de keuze tss de 997 en 987????
      De 997 was eerst de meer evidente keuze vanwege power, zijnde een 911….
      De 987 had minder power maar zeer pittig aangaande sturen vanwege roadster concept en middenmotor, een 2.7,2.9 was toch net niet dat….Maarrrrr dan met een S 295pk gaan rijden en lap…. :applaus:

Het is dus de boxster S geworden. Eentje van een 1ste eigenaar met 54.000km, belgische wagen dus volle onderhoudshistoriek. De wagen is van 08/2007.
      Donker grijs met. en donker blauwe softtop en blauw volleder.

Wagen is reeds ingeschreven en in afwachting van mijn nrplaat… Dus nu in afwachting tot ophaling van ….
      :happydance:

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
      • fotos zal voor na het weekend zijn….hopelijk is de nr plaat er maandag of dinsdag

Proficiat Mark . :applaus:
          Laat ons nu die foto’s zien . 😉

heb op dit moment geen wagen op plaat dus gaat een beetje moeilijk worden….

De wagen even verzekeren op een andere nrplaat die je hebt?
              Dat kan je de wagen al naar je thuis halen.

zou de wagen willen gaan halen, ingeschreven en verzekerd maar nog geen nrplaat :bounce:
                De wagen staat tegen duinkerke en ik in antwerpen…. Dusssss nog effe geduld :popcorn: (pfff, gene straffe in geduld uitoefenen)

Wim

Gefeliciteerd met de aankoop, en wel wat fotookes plaatsen her op het forum voor ze weer gaan zeuren. 😉

S2

Donker grijs met blauwe kap en donkerblauw interieur …. (ken ik van ergens 🙂 )…. super goede keuze!!

Wanneer komen de foto’s?

7 reacties aan het bekijken - 61 tot 67 (van in totaal 67)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.