Marsh verzekering

Home Forum Porsche Clubs Marsh verzekering

• Maker
    Discussie

• F

Sinds de aanschaf van de Mercedes SL denk ik eraan om de Porsche enkel nog in het weekend te gebruiken.
      Kwestie van (omnium)verzekering kan ik dan ook beter een polis afsluiten bij Marsh. Enige voorwaarde is blijkbaar aangesloten zijn bij een club die lid is van BFOV.
      Kan iemand van jullie me een club aanraden waar ik met de Porsche welkom ben ? (omgeving Antwerpse Kempen)
      Andere tips qua omnium verzekering voor m’n P zijn ook altijd welkom. (momenteel verzekerd via Le Doux & Mortelmans)

P.S. Voor de activiteiten en de technische hulp kan ik steeds op dit forum terecht dus dit is voor mij geen ‘must’ in de zoektocht naar een club.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
      • Ook hier een MAK lid, maar dat hadden jullie al vermoedelijk door!
        Morgenavond is het onze maandelijkse babbelavond. Indien je dus vragen zou hebben kan je deze stellen in ons clublokaal!

ik ben met m’n 2 jags aangesloten bij RAMc met clublokaal in begijnendijk. toffe bende en multimerkenclub.
          heel tevreden van, veel activiteiten ook voor jonge leden en voor het hele gezin.
          tijdens georganiseerde ritten ben je vrij om op resto/bistro te gaan eten of gezellig de eigen knapzak te eten op een zelf te kiezen picknick plaats.

ik weet dat er clubs dichter bij huis zijn, maar daar voel ik me thuis tussen gelijkgestemde autofielen:
          http://www.freewebs.com/ramc/

idd, ik ken uw persoonlijke situatie natuurlijk niet maar ik volg Stijn hierin…

persoonlijk zou ik opteren voor een beperkte km verzekering, maar zeker niet voor een verzekering die beperking heeft tot de dagen van de week.
              Als je zin hebt om een donderdag te rijden, dan lukt het je niet meer…..

Ik heb destijds gekeken voor een oldtimerverzekering via ERARD. Dit ging over 2 oldtimers.
              Ze wilden dit enkel geven als ik ook mijn brandverzekering, familiale, daily car verzekeringen,….overzette bij hen…..tarara

hallo,

ikzelf ben bij Makhcc lid, daar is iedereen met een oldtimer welkom,weet het niet van buiten maar dacht dat lidgeld rond de 40 euro ergens ligt, daarin begrepen zijn gratis deelname aan alle door hen georganiseerde rondritten zoals de maneblusserrally, herfstrit, etc… en die zijn altijd dik in orde :up: gewoon het document van lidmaatschap meenemen naar Marsh en t’is direct geregeld. Telkens ik een Oldie kocht reed ik naar Berchem en Ann of Alexandra brengen het direct in orde dus geen tijdverlies. elke maand komen vele leden van Mak samen in een café in st katelijne waver en daar kan je direct dat document verkrijgen voor Marsh, dus kan je er naartoe gaan of anders vragen dat ze het je per post opsturen na betaling van lidgeld. heb zelf bij Marsh een omnium voor de *porsche en kost ook niet veel, je kiest zelf bedrag op basis van expertiseverslag in functie van het km aantal dat je wil rijden op jaarbasis, 2000, 5000 of 10000 km, het leven kan tot schoon zijn niet? :driver:
                als je nog vragen hebt en ik je kan helpen, laat het dan maar weten :salut:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.